billeder ?!?!
Fra : Martin Larsen

Dato : 17-11-03 22:18

HAr fulgt med i gruppen et stykke tid nu men har endnu ikke set billeder af
alles hunde, så kom med nogle links så jeg/vi kan få set dem

Kan jo starte med min egen vuf

http://megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=3811

Mvh Martin

Fra : dpl

Dato : 17-11-03 22:29

Jada, her er mine to.

Nansen, skt. bernhard, 2 år
Arthur, engelsk basset, 5 år
http://www.kishka.dk/dorthes/foto/billede1.kal

Hilsen Dorthe

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 17-11-03 22:44

Hej Martin

"Martin Larsen" <martin0larsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> HAr fulgt med i gruppen et stykke tid nu men har endnu ikke set billeder
af
> alles hunde, så kom med nogle links så jeg/vi kan få set dem

Her er min Nicki, han er snart 3 år og er en Dansk/Svensk gårdhund

www.boelttes.dk

mange venlige hilsner fra

Bolette

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-03 22:53

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse

> www.boelttes.dk

Tillader mig lige, at rette dit link:

www.bolettes.dk

Du var vidst lidt hurtig på tasterne

Sød hund !

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 17-11-03 23:03

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> Tillader mig lige, at rette dit link:

Mange tak, sad netop og så det, og vidste ikke lige hvad jeg skulle gøre,
men du klarede den, tak

Og tak for de rosene ord om min hund

mange hilsner fra

Bolette

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 18-11-03 16:40

Hej igen tjek mig

> "Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

Hvis du har mulighed for også at rette det i det indlæg jeg har skrevet i
din gæstebog, vil jeg være dig taknemmelig, har nemlig lige opdaget at jeg
har gjort det samme der.

på forhånd tak

Mang venlige hilsner fra

Bolette

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-03 17:03

> [...]
> din gæstebog, vil jeg være dig taknemmelig, har nemlig lige opdaget at jeg

Hej Bolette !

Jeg kan desværre ikke rette hjemmeside linket eller e-mail adresser, men jeg
kan slette hele indlægget, så kan du skrive et nyt, med det rigtige link. ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 18-11-03 17:25

> Jeg kan desværre ikke rette hjemmeside linket eller e-mail adresser, men
jeg
> kan slette hele indlægget, så kan du skrive et nyt, med det rigtige link.
?

Ja tak, det må du meget gerne gøre

Mange venlige hilsner fra

Bolette

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-03 22:46

> [...]
af
> alles hunde, så kom med nogle links så jeg/vi kan få set dem

Nuser Snuser Hvilke racer ?

Vores 2 hunde er Buffy, Labrador på 1 år og Daffy, Grand Danois på 2 år.

Her er først Buffy`s side, fra hun var hvalp og frem til, før hun blev syg,
af en hjernebetændelse,
i slutningen af August:

http://www.tjekmig.dk/html/BuffyDK.php

Herefter et par billeder af Daffy og et enkelt af Daffy + Buffy:
Vi har haft Daffy i ca. 3½ mdr. nu.

http://www.tjekmig.dk/html/Buffy/2d162003.jpg

http://www.tjekmig.dk/html/Buffy/bd162003.jpg

http://www.tjekmig.dk/html/Buffy/d162003.jpg

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-11-03 23:18

> Nuser Snuser Hvilke racer ?

Kemba er en Broholmer/Malamut/schæfer blanding

> Vores 2 hunde er Buffy, Labrador på 1 år og Daffy, Grand Danois på 2 år.

De ser sq dejlige ud, har forsøgt at overtale kæresten til at vi skulle ha'
en GD men hun mener en stor hund er rigeligt

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-03 00:25

> Kemba er en Broholmer/Malamut/schæfer blanding

Så er det derfor, at jeg ikke lige kunne se det.

> De ser sq dejlige ud, har forsøgt at overtale kæresten til at vi skulle
ha'
> en GD men hun mener en stor hund er rigeligt

Hun bliver nok sværere, at overtale, hvis hun vidste hvor meget en GD kan
savle
Bortset fra det, så er det en meget rolig og kælen hund.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Per

Dato : 17-11-03 23:17

On Mon, 17 Nov 2003 22:17:30 +0100, Martin Larsen wrote:

> HAr fulgt med i gruppen et stykke tid nu men har endnu ikke set billeder af
> alles hunde, så kom med nogle links så jeg/vi kan få set dem

> [...]

Hej
Dejlige hunde i har

Molly er nu næsten 16 måneder, Ungarsk Vizsla, farlig jagthund og glad for
at sove i arm

http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=30400&kode=

--
MVH Per
Billede af Molly: http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=109968

Fra : Karina og Christian

Dato : 18-11-03 00:34

"Martin Larsen" <martin0larsen@mail.dk> wrote in message
> [...]
[klip]>
> Kan jo starte med min egen vuf

Ih da. Det var en rigtig god ide at starte en tråd, hvor alle kan vise deres
helt egne vidundere frem. Jeg glæder mig meget til at se alle billederne.

Her er mit eget pragteksamplar Han hedder Vaks, han er 7 år og er en
cocker-blanding.

Han kan ses på: http://home1.stofanet.dk/dkcbs

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-03 00:58

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> helt egne vidundere frem. Jeg glæder mig meget til at se alle billederne.
>
> Her er mit eget pragteksamplar Han hedder Vaks, han er 7 år og er en

Hej Alle

Den har vist været nede for en tid, men hvis ellers den er oppe at køre, så
kan i hvert fald to af mine da ses her

http://www.meldgaards.dk/fie.htm

Hvis den stadig er nede, er det kun den første hvalp man ser i 2001 kuldet,
da hun var helt uskyldig ..

M.V.H.....Benny..

Fra : Helle Jensen

Dato : 18-11-03 14:39

Hej

Nøj, hvor er Vaks Jensen bare en nuser dejlig hund. Han har da virkelig det
kæreste udtryk i hovedet

Helle

Fra : Karina og Christian

Dato : 19-11-03 18:30

"Helle Jensen" <hellejensen@newmail.dk> wrote in message
[klip]>
> Nøj, hvor er Vaks Jensen bare en nuser dejlig hund. Han har da virkelig
det
> kæreste udtryk i hovedet

Hejsa Helle

Hvor er det bare heldt vildt sødt af dig at sige det, om min lille hund -
det er jeg rigtig glad for Han er og bliver min/vores øjesten. Han har
bare det dejligste sind, de sjoveste udtryk og er i det hele taget bare den
bedste ven, man overhoevedet kan forestille sig.

Jeg har også være inde og se på dine hunde. Der ER jo også bare søde. Også
rigtig godt med den forklaring, der følger med hver af hundene, så man
rigtig føler, man kommer til at kende dem en lille smule Særlig lille
Jack og hans historie faldt jeg helt pladask for - men bestemt også de
andre.

Med venlig hilsen
Karina

Fra : UG

Dato : 18-11-03 07:02

Vore 4:
1 Border collie
1 Karelsk bjørnehund
1 Border/lab 75/25%
1 Lab/Rott ???
kan ses på
http://home19.inet.tele.dk/laika7
Hundehuset
Mange hilsener fra
Ulla og Co.

Fra : Pia J

Dato : 18-11-03 07:50

Ham Kemba er jo for lækker til sin pels....

Her er Molly schæfador på 1½ år

http://fantopia.com/fantozoo/images/mollyjuli03.jpg

og Max labweiler på 3

http://fantopia.com/fantozoo/images/maxjuli03b.jpg

:Pia

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-03 09:28

Vi har en dejlig Golden Retriever tæve ved navn Mille på knap 9 måneder. Vi
får en Golden Retriever han hjem i januar som blev født i fredags. Han er
halvbror til Mille. Så vi glæder os meget til at få en ny i familien.

Begge hunde kan ses her:

http://www.lundtoftgaard.dk/mille.htm
http://www.lundtoftgaard.dk/hvalpe2003-2.htm

Med venlig hilsen / Best regards,

Heidi Månson
Chefredaktør • Korrespondent • Webdesigner

Fra : Ann *DagensDyr.dk*

Dato : 18-11-03 13:48

> [...]
af
> alles hunde, så kom med nogle links så jeg/vi kan få set dem

Nøj, hvor er han en dejlig kæmpe
Tak for kigget!
--
Venlig Hilsen

Ann Jensen
ann@dagensdyr.dk
www.dagensdyr.dk

Fra : Helle Jensen

Dato : 18-11-03 14:25

Hej

Mine dejlige hunde kan ses her www.helleshunde.dk

Helle

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 18-11-03 14:36

Hejsa

Jamen mine 3 stk. kan da ses på www.sacala.dk samt min mor´s enkelt lille
hvalp som søger et nyt hjem

MVH
Gitte

Fra : Søren Lausten-Hansen

Dato : 18-11-03 18:36

>Kan jo starte med min egen vuf
>
>http://megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=3811

Han ser vel nok dejlig ud. Sikke nogle flotte store poter

Jeg har en schæfertæve på 2½ år. Hun hedder Holly.

Nyeste fotos: http://www.lemanszone.dk/slh/holly/fotos/fotos2003-3/
Hjemmeside: http://www.lemanszone.dk/slh/holly/

Mvh
Søren

Fra : Carina

Dato : 18-11-03 22:06

Her er så billeder af mine rødder
www.aussies.dk

--
/Carina

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 19-11-03 01:25

> [...]
af
> alles hunde, så kom med nogle links så jeg/vi kan få set dem

Hej Martin

God idé! Og hvor er din Kemba dog bare lækker! Han er virkelig en helt
speciel hund.

Og her er så nogle billeder af mine (arbejder stadig på hjemmesiden, men er
lidt for meget perfektionist i forhold til mine egne evner

http://megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=3906

-Trine

Fra : Rasmus

Dato : 19-11-03 09:23

www.rwo.frac.dk/hunde.html

Fra : Holm

Dato : 19-11-03 18:19

Hej Martin

Rigtig god idé !

Her kan I se både nye og gamle billeder af Timber og Thor ( mine nuværende
hunde , far og søn ) samt billeder af Tinke og Louie , også børn af Thor ,
samt deres historier !...der er vist også en ældre historie om deres mor ,
border collien Kilja...bare zap lidt rundt ;0)))

http://www.dyrenettet.dk/Dyrenettet.asp?page=Dyresiderne/Historierdyr.asp

Thor er snart 13 , belgisk hyrdehund/cocker og labrador.

Hilsen Holm

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-11-03 16:11

HEjsa

Tusind tak for alle links. Og tak for de fine ord om Kemba, han er nu en rar
vuf.

men det har været sjov at se jer andres hunde

Mvh Martin