PHPLaunch addon
Fra : aafe

Dato : 17-11-03 22:06

For hvem det måtte interessere, har John Trainer placeret noget CD
relateret addon til PHPLaunch her:

http://sourceforge.net/tracker/index.php?func=detail&aid=843966&group_id=55456&atid=477081

mvh
Arne

Fra : twinie

Dato : 18-11-03 23:28

Hej,

Har prøvet at hente det, og lægge det sammen med PHPLaunch.... Prøvede at
kører programmet, medens det stadig var på harddisken. Det skal man vist
ikke gøre, - det slettede hele molivitten. PHPLaunch, web-dir incl. filer og
underkatalog.

Synes at det er lidt uklart hvad, programmet gør. Der står noget om at den
laver et tmpdir efter en variabel der står i en config-fil og sletter det
efter brug...., men jeg mener ikke at kunne se, hvilken config-fil der er
tale om. Og foresten hvis php ikke kan tyde 'pc'-drev, hvordan fortæller man
den så at det ikke er på cd-rom-drevet, men i f.eks. c:\phptmp man vil
skrive....

mvh Jette.

Fra : aafe

Dato : 19-11-03 01:28

On Tue, 18 Nov 2003 23:27:45 +0100, "twinie" <twinie@FJERNjetvadat.dk>
wrote:

> [...]
>ikke gøre, - det slettede hele molivitten. PHPLaunch, web-dir incl. filer og

Hej Jette,

Jeg må tilstå jeg ikke aner ret meget om hvad John Trainers addon gør,
udover at han skriver det er beregnet til at lave en autostart af
PHPLaunch på en CD, når cd'en lægges i drevet.

> [...]
>den så at det ikke er på cd-rom-drevet, men i f.eks. c:\phptmp man vil

Jeg har ikke pøvet dette program, hvorfor jeg kun kan anbefale dig at
skrive direkte til John Trainer, på jtrainer@ og resten af
mailadressen kender du jo

mvh
Arne

Fra : twinie

Dato : 19-11-03 01:49

> Jeg har ikke pøvet dette program, hvorfor jeg kun kan anbefale dig at
> skrive direkte til John Trainer, på jtrainer@ og resten af
> mailadressen kender du jo

Ja det vil jeg prøve i morgen. Du ved et problem + løsning om dagen må være
nok

Jette.

Fra : aafe

Dato : 19-11-03 02:33

On Wed, 19 Nov 2003 01:49:10 +0100, "twinie" <twinie@FJERNjetvadat.dk>
wrote:

>Ja det vil jeg prøve i morgen. Du ved et problem + løsning om dagen må være
>nok

Ja

mvh
Arne

Fra : Arne Feldborg

Dato : 19-11-03 11:03

"twinie" <twinie@FJERNjetvadat.dk> skrev Tue, 18 Nov 2003 23:27:45 +0100

>Synes at det er lidt uklart hvad, programmet gør.

Formålet er tilsyneladende dels at gøre cd-en autostartende (hvilket
iøvrigt er en ret simpel opgave), og dels at skaffe det nødvendige
tmp-dir til PHP fortolkeren[1].

Med den ret mangelfulde vejledning ville jeg nok være lidt forsigtig med
overhovedet at bruge programmet.

[1].
Dvs. det er egentlig ikke PHP fortolkeren som sådan, men phpGedView der
kræver dette.

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bølling herreder, kirkebøger Hammerum herred