dyremishandling
Fra : Georg

Dato : 17-11-03 22:00

Disse links er sendt til Dyrenes Beskyttelse. Begrebet "crush fetish" er en
uhyggelig form for planlagt dyremishandling som skal findes og stoppes. Jeg
har tidligere henvendt mig til Ekstrabladet omkring fænomenet, men
henvendelsen er åbenbart ignoreret. Derfor må dyrevenner stå sammen og tage
afstand fra den organiserede dyremishandling.

http://www.crushing.fr.st/

http://crushvideo.deepestfetish.com/videohard.html

Fra : JBH

Dato : 17-11-03 22:58

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
tage
> afstand fra den organiserede dyremishandling.

Hæ hæ, så kig lige her engang

http://www.wspa.org.uk/index.php?page=577

http://www.wspa.org.uk/index.php?page=600

http://www.wspa.org.uk/index.php?page=436

Fra : KennelKipler

Dato : 18-11-03 09:02

"JBH" skrev d. 17-11-03 22:58 dette indlæg :

> Hæ hæ, så kig lige her engang

Jeg forstår ikke helt hvad du mener, men jeg håber da bestemt ikke du
finder dyremishandling morsomt.

MVH Marie.

http://www.kandu.dk/

Fra : JBH

Dato : 18-11-03 21:26

"KennelKipler" <KennelKipler.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg forstår ikke helt hvad du mener, men jeg håber da bestemt ikke du
> finder dyremishandling morsomt.

Næh, det var for at få sporet debatten over på dyremishandling, og ikke
disse latterlige sexsider, selvom disse sider også kan indeholde
dyremishandling. Nogle syge mennesker "tænder" seksuelt på at pine dyr.

mvh
JBH

(selv medlem af WSPA)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-11-03 00:13

> [...]
tage
> afstand fra den organiserede dyremishandling.

Hej Georg

Ikke fordi jeg er uenig med dig, men hvis du absolut gerne vil have der skal
ske noget i sagen, så skal du henvende dig de rette steder. Ekstra Bladet
læses ikke af ret mange i Paris, så vil du lave rav i gaden, så vil det være
mere formålstjenligt, og chancen for et resultat, mange gange større, ved at
henvende dig til det nærmeste man kan komme Ekstra Bladet i Frankrig.
Eller til den Franske udgave af Dyrenes Beskyttelse.

M.V.H......Benny..

Fra : Georg

Dato : 18-11-03 01:26

Ja, men jeg fatter ikke en brik fransk. Måske skulle den Franske ambassade i
DK kontaktes. Mon ikke Dyrenes Beskyttelse kan give informationerne videre
til en søsterorganisation i Frankrig?!

Fra : Pia J

Dato : 18-11-03 07:53

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote in message news:3fb936d9$0$95069

> http://www.crushing.fr.st/

Latterlig joke - når jeg trykker på det link får jeg en film af en dum
blondine der tager sit undertøj af? Ved ikke hvor meget det lige har med
hunde at gøre...

:Pia

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-11-03 09:22

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> escribió

> Disse links er sendt til Dyrenes Beskyttelse.

Hehehe, det er jo en joke.

Fra : Georg

Dato : 18-11-03 14:43

Nej, det er desværre alvor. Når I klikker på linket, hvad ser i så? Jeg ser
billeder af dyremishandling.

Fra : Joker

Dato : 18-11-03 14:57

On Tue, 18 Nov 2003 14:43:05 +0100, Georg wrote:

> Nej, det er desværre alvor. Når I klikker på linket, hvad ser i så? Jeg ser
> billeder af dyremishandling.
>

> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse

Forklar - forklar

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-11-03 15:16

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> escribió

> Nej, det er desværre alvor. Når I klikker på linket, hvad ser i så?
Jeg ser
> billeder af dyremishandling.

Høje hæle der træder på forskellige ting. Ligner en stærkt
minoristisk seksuel orientation (en fettich af en eller anden art).
Jeg ser ingen dyr på nogen af siderne.

Fra : Pia J

Dato : 18-11-03 15:26

> Høje hæle der træder på forskellige ting. Ligner en stærkt
> minoristisk seksuel orientation (en fettich af en eller anden art).
> Jeg ser ingen dyr på nogen af siderne.

Måske det er sit eget "dyr" Georg er nervøs for? <G>

:Pia

Fra : Georg

Dato : 18-11-03 14:44

Hvad så i dette link?

http://www.hightheelscrush.com/

Fra : mus

Dato : 18-11-03 19:43

Hvad er det for noget dyremishandling du ser.

Det ene link er af højhælede sko. Ægte skind/immiteret?

Det andet en nøgen blondine

Hvis det er en joke - er den da lidt kedelig!!!

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 18-11-03 21:16

On Tue, 18 Nov 2003 19:43:12 +0100, "mus" <spoi@sol.dk> wrote:

>Hvad er det for noget dyremishandling du ser.
>
>Det ene link er af højhælede sko. Ægte skind/immiteret?
>
>Det andet en nøgen blondine
>
>Hvis det er en joke - er den da lidt kedelig!!!

,ja her må jeg være enig, men ikke kun kedeligt, man er da for plat at
spille flere menneskers tid med at glo på højhælede sko, total plat
ikke engang en diskution værd

Fra : Georg

Dato : 19-11-03 00:43

Det kræver en forklaring. For et års tid siden, fandt jeg en russisk side
www.lethalpressure.com som nu er lukket. Indholdet var af ganske bestialsk
karakter. Begrebet "crush fetish" går ud på, at piger/damer langsomt træder
dyr ihjel typisk iført et par højhælede sko. Det er der åbenbart nogle der
tænder på. Det var både mus, rotter, kyllinger, marsvin, hamstre,
skildpadder og kaniner der langsomt blev pint til døde. Jeg fandt endnu et
site, nemlig http://www.crushing.fr.st/ et fransk site. For at se om det
blot var ting (æbler frugt mm) eller om der skulle være noget med dyr,
tilmeldte jeg mig deres mailingliste. Hardcore crush, med kaniner, mus,
rotter, marsvin er på plakaten også. Det er fra mailinglisten, jeg har fået
linkene til de hardcore crush sider, men disse virker åbenbart kun nogle få
dage. Det er jo en smart måde, at skjule det på. Man kan købe disse film,
bla en med 2 kaniner der langsomt bliver pint ihjel under et par støvler.
Det ville jo være rart, om man kunne finde dem der står bag og give dem igen
af samme skuffe. Hvis jeg finder billedmateriale, vil jeg poste det i
dk.binær.

Georg

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-11-03 08:03

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> escribió en el mensaje
> [...]
> karakter. Begrebet "crush fetish" går ud på, at piger/damer
langsomt træder
> dyr ihjel typisk iført et par højhælede sko.

Nej, der har du vist misforstået noget. "Crush fetish" dækker blot
over den fetisch der handler om at se fødder træde på ting. Det har
intet med dyr at gøre. Som ofte (som du også kan se på billederne),
handler det om at høje hæle træder på kønsdele. Det står ofte i
relation til sadomasokisme(stavning?). At en enkelt site så går til
ekstremer med det og mishandler dyr er selvfølgelig noget skidt, men
kan næppe lastes de andre sites der omhandler denne fetish.

> [...]
dem igen
> af samme skuffe. Hvis jeg finder billedmateriale, vil jeg poste det

Det syntes jeg du skulle lade være med. Faktisk syntes jeg det er en
rigtig dårlig idé. Hvis du finder noget specifikt omkring
dyremishandling kan du fremsende det til it-kriminalitet@politi.dk,
de skal nok tage sig seriøst af det.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann