Skærme
Fijala 3554
xerox tft
Fra : Morten

Dato : 17-11-03 22:06

Jeg går og overvejer at sætte mine sparepenge i sådan et fætter: XL775 Glass
& Aluminium Design fra Xerox. Se evt mere her.http:
www.xerox-displays.com/Products/7_Series.pdf
Er der nogen der har erfarunger med denne?
Jeg skal bruge den til både FPS og almindeligt kontorarbejde.

Morten

Fra : Ole Sørensen

Dato : 19-11-03 09:29

> [...]
> Er der nogen der har erfarunger med denne?
> Jeg skal bruge den til både FPS og almindeligt kontorarbejde.

En fremragende & designmæssig lækker skærm (omend lidt dyr). - Havde en på
prøve for et par måneder siden, som jeg var vældig tilfreds med. - Specielt
"anti-glare" glaspladen på fronten fandt jeg MEGET nyttig (nem at rengøre &
fjernede den mærkelige "hinde/film" man tit føler ligger over et billede på
en TFT skærm. -Du skal dog være opmærksom på, at den nu findes i en XL775D
udgave ( m. DVI indgang), hvilket var grunden til at jeg leverede min
tilbage på det tidspunkt.

Det er en MAG skærm & kvalitetsmæssigt ligger den sig op af deres PS776 som
igen er sammenlignlig med kvaliteten af ACER AL732. (Begge skærme der tit er
blevet rost i denne gruppe)

Xerox skærmen er den dyreste, men klart den skærm jeg ville vælge af de 3.

Mvh /Ole

Fra : Henrik B.

Dato : 19-11-03 17:06

Ole Sørensen wrote:
[...]
::
:: Det er en MAG skærm & kvalitetsmæssigt ligger den sig op af deres
:: PS776 som igen er sammenlignlig med kvaliteten af ACER AL732. (Begge
:: skærme der tit er blevet rost i denne gruppe)

Hmmmm, ros, ros, ros!? Så vidt jeg husker, er det dig der er ansat ved
MAG!!! Så du skal jo rose skærmen!!! Databladene er ikke helt enige i din
konklusion.

M.v.h.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 20-11-03 13:14

> Hmmmm, ros, ros, ros!? Så vidt jeg husker, er det dig der er ansat ved
> MAG!!! Så du skal jo rose skærmen!!! Databladene er ikke helt enige i din
> konklusion.

Jeg er skam IKKE ansat ved MAG...ej heller nogen anden skærmproducent ell.
importør

Jeg har blot testet et par skærme (som så mange andre i denne gruppe) for at
indkøbe "den rigtige skærm" til privat brug....sååå rolig nu ;)

De 3 skærme jeg omtaler & mener kan sammenlignes er alle 3 med samme panel &
derfor stortset med samme specs....correct me if im wrong. (Jeg kan dog ikke
huske om MAG´en få´s med DVI ell. ej)