streaming af video
Fra : Ken Kvist Pedersen

Dato : 17-11-03 21:16

Jeg har nogle videosekvenser som jeg gerne vil have afspillet i et
browservindue i en fast størrelse. De skal gå i gang af sig selv og altså
ikke i en afspiller (medieplayer).
er der nogen der kan hjælpe?

Fra : Leif I Sørensen

Dato : 21-11-03 02:29

Ja, brug HotMedia, http://www-3.ibm.com/software/swprod/swprod.nsf
http://www.ibm.com/Search?v=10&lang=en&cc=us&q=HotMedia&Search.x=32&Search.y=11
Og så er den gratis!
HotMedia - Add-on Overview - IBM Software
IBM HotMedia is a component of IBM WebSphere Homepage Builder, it is a
comprehensive Java -based solution for incorporating rich media effects into
any Web application ... Related software HotMedia, a component of WebSphere
More pages like this

Leif Sørensen
Mail:- leif@holme.net
Hjemmeside - www.holmenet.dk www.holme.net

"Ken Kvist Pedersen" <86611986@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har nogle videosekvenser som jeg gerne vil have afspillet i et
> browservindue i en fast størrelse. De skal gå i gang af sig selv og altså
> ikke i en afspiller (medieplayer).
> er der nogen der kan hjælpe?

begin 666 c.gif
`