kattegrus
Fra : dorthe

Dato : 17-11-03 19:42

Hej

Jeg har lige (syntes jeg selv) fået en kanont tilbud, på Extreme classic
kattegrus.
Men jeg skal min købe 10 sække så får jeg dem til 120-kr pr sæk. = 16 kg.
Så hvis der er nogen her der vil være med så skriv endelig.

Knus og spin fra Dorthe coco og cat walk.

www.kity.dk

Fra : Denise

Dato : 17-11-03 20:52

"dorthe" <dorthe@nospam.kity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så hvis der er nogen her der vil være med så skriv endelig.
>
> Knus og spin fra Dorthe coco og cat walk.

Hej Dorthe
Du kan købe dem i zooplus for 12,99 euro, hvilket vel svarer til ca. 98 kr.
Har selv lige fået 2 derfra, sammen med en masse kattemad.

--
Hilsen Denise

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 17-11-03 21:21

Denise <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote:
> Hej Dorthe
> Du kan købe dem i zooplus for 12,99 euro, hvilket vel svarer til ca.
> 98 kr. Har selv lige fået 2 derfra, sammen med en masse kattemad.

Nu skal man jo købe mindst to poser = 25,89 € + 6.90 € i forsendelse.
Det bliver ca. 246,- kr = ca.123,-kr pr. pose med _kun 15 kg._
Så er der selvfølgelig penge at spare hvis man også køber noget andet,
da forsendelses omkostningerne er de samme uanset hvor meget man køber.

M.v.h
Niels
Kunde hos www.zooplus.de

Fra : Denise

Dato : 17-11-03 22:12

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@TAENTREOoncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så er der selvfølgelig penge at spare hvis man også køber noget andet,
> da forsendelses omkostningerne er de samme uanset hvor meget man køber.

Hej
Det jeg mente var sådan set bare, at Dorte så lige så godt kunne købe 10
poser i Zooplus, der jo så kun ville koste ca. 980 kr og ca. 50 i fragt =
1030, altså 103 kr. pr sæk

--
Hilsen Denise

Fra : Louise Hansen

Dato : 19-11-03 10:45

> [...]
> Men jeg skal min købe 10 sække så får jeg dem til 120-kr pr sæk. = 16 kg.
> Så hvis der er nogen her der vil være med så skriv endelig.

Hej Dorthe!

Umiddelbart lyder det som et fristende tilbud, men jeg vil godt lige
vente og se til efter Hjallerup - sidst, jeg var på udstilling, købte
jeg nemlig Extreme Classic til en røverpris af 99,00 kr. for en 16 kgs.
pose!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Esben Nielsen

Dato : 21-11-03 15:24

> [...]
> vente og se til efter Hjallerup - sidst, jeg var på udstilling, købte
> jeg nemlig Extreme Classic til en røverpris af 99,00 kr. for en 16 kgs.

De gange jeg har været på udstilling, har der altid været tilbud på det,
til 100 lr. pr. pose, så vent du bare.

Med venlig hilsen
Esben Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : dorthe

Dato : 21-11-03 21:43

Tak for alle de gode svar.
Jeg tror at jeg vil prøve at vente.
det kan jo være at man kommer forbi en udstilling

Knuser fra Dorthe og misser pigerne

www.kity.dk