jeg leder efter gode spil.
Fra : Lone Aage

Dato : 17-11-03 18:49

Hej jeg sidder og kigger efter spil som jeg godt kan lide men jeg syntes
ikke der er så mange gode spil for tiden så jeg har et par spørgsmål.
1. er der et spil som ligner spillet Evil islands der er lidt nyt?
2. er der ellers nogle nye strategispil hvor man kan få monstre f.eks
drager, griffens trolde.
3. er der ellers nogen der kan anmelde et godt stategi eller rollespil?
4. hvad nr. har det nyeste Might and Magic spil?
5. er der kommet et nyt art of Magic?
tak lars.

Fra : Martin Schultz

Dato : 17-11-03 18:50

On Mon, 17 Nov 2003 18:48:38 +0100, "Lone Aage" <aage@post11.tele.dk>
wrote:
>4. hvad nr. har det nyeste Might and Magic spil?

9 og det var dybt elendigt.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Defcon

Dato : 17-11-03 19:31

"Lone Aage" <aage@post11.tele.dk> wrote in message
> Hej jeg sidder og kigger efter spil som jeg godt kan lide men jeg syntes
> ikke der er så mange gode spil for tiden så jeg har et par spørgsmål.
> 1. er der et spil som ligner spillet Evil islands der er lidt nyt?

Jeg har kun prøvet Evil Island i kort tid, men her er et par forslag som jeg
mener ligger op a genren

A: Ghotic II (Sjovt og stort rollespil hvor man ser sig selv indefra (1st
person) - Svært kampsystem)
B: Morrowind (Har ikke selv spillet det, men skulle minde om Ghotic II)
C: Neverwinters Nights (Meget stort spil baseret på AD&D v3 Reglerne)
D: Diablo II (Hack & Slash... Simpelt men super sjovt stadigvæk)
E: Divine Divinity (Sjovt spil der minder en del om Diablo II)
.... + en masse andre af varierende kvalitet

> 3. er der ellers nogen der kan anmelde et godt stategi eller rollespil?

Prøv at søg på Google med navnene på de spil jeg nævner ovenfor (f.eks
"Ghotic II review")...

/Rasmus

Fra : Kasper

Dato : 18-11-03 00:06

wrote:

>3. er der ellers nogen der kan anmelde et godt stategi eller rollespil?

Prøv det nye Warlords spil:

http://warlords4.ubi.com

--
Kasper

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 18-11-03 20:58

"Lone Aage" <aage@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hej jeg sidder og kigger efter spil som jeg godt kan lide men jeg syntes
> ikke der er så mange gode spil for tiden så jeg har et par spørgsmål.
> 1. er der et spil som ligner spillet Evil islands der er lidt nyt?

Tja, folkene bag har lavet det fremragende spil Etherlords, og det helt nye
Etherlords II der snart kommer til DK.

Begge er meget stærkt inspireret af Magic the Gathering kortspillet.

> 3. er der ellers nogen der kan anmelde et godt stategi eller rollespil?

Temple of Elemental Evil (Rpg). Husk dog at patche...

> 5. er der kommet et nyt art of Magic?

Jeps, men det er allerede gammelt. Stadigt fedt spil.