Call Of Duty
Fra : Steen Gellett

Dato : 17-11-03 18:06

Er der en venlig sjæl der vil redde min pc fra en tur igennem en thermorude
med 120 kmt

Jeg sidder sgu fast i Stalingrad -2 .................jeg er nede på kajen
hvor mine ordrer er jeg skal finde en "Officer with more experience" for at
få nye ordrer...........????

HJÆLP min pc fra den sikre død plz......giv en hint

Steen

Fra : Karsten Borchers

Dato : 17-11-03 18:26

Fætteren gemmer sig bag en af ruinerne/væggene op af skråningen - en sniper.
Find ham, og han giver dig nye ordre.

/ Borchers

Fra : Nic

Dato : 17-11-03 19:24

> Fætteren gemmer sig bag en af ruinerne/væggene op af skråningen - en sniper.
> Find ham, og han giver dig nye ordre.

Ja - følg dit compas?

Fra : Thomas W.

Dato : 17-11-03 21:10

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in message

> Ja - følg dit compas?

Jeps, det burde lede direkte til ham

Og bare rolig, han har erfaring nok til at vide, hvordan man håndterer
genstridige officerer

/Thomas

Fra : Jan Vagle

Dato : 18-11-03 01:47

Steen Gellett wrote:
> [...]
> få nye ordrer...........????
>
> HJÆLP min pc fra den sikre død plz......giv en hint

Compasset mand !!! Brug det !!

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Mick Tagmos

Dato : 18-11-03 14:03

> [...]
at
> få nye ordrer...........????
>
> HJÆLP min pc fra den sikre død plz......giv en hint

Jeg havde også en del problemer med den bane.. Jeg klarede den ved at løbe
alt hvad jeg kunne til den føste stjerne, så løbe vidre til bilen når han
siger GO (måske lidt før han siger det) og så vidre også på hans komando.
(Jeg havde dog ingen våben, jeg fik ingen på kajen (som jeg tror er en fejl
hos mig))

Mick

Fra : Martin Johansson

Dato : 18-11-03 14:54

"Mick Tagmos" <micktagmos@hotmail123.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> siger GO (måske lidt før han siger det) og så vidre også på hans komando.
> (Jeg havde dog ingen våben, jeg fik ingen på kajen (som jeg tror er en

Det er ikke en fejl.
Det er ikke meningen at du skal have et våben.
Det er et eksempel på russisk taktik.
Du tager to mand, den første får et våben den anden får ammo.
Når den forreste dør tager den anden hans våben og fortsætter.
Bemærk også at man bliver skudt hvis man stikker af.

Fra : Mick Tagmos

Dato : 18-11-03 15:30

> [...]
> Du tager to mand, den første får et våben den anden får ammo.
> Når den forreste dør tager den anden hans våben og fortsætter.

Ok.. sådan.. Godt man ikke er russer....

Jeg syntes sgu også at det var noget mærkeligt, at jeg bare blev skubbet
vidre i køen..

Hygge.

Mick

Fra : Karsten Borchers

Dato : 18-11-03 17:37

Se filmen Enemy at The Gates, så forstår du det bedre.
Missionen her er som taget ud af startscenen i den film.

/ Borchers

Fra : Mick Tagmos

Dato : 20-11-03 15:50

> Se filmen Enemy at The Gates, så forstår du det bedre.
> Missionen her er som taget ud af startscenen i den film.
>
> / Borchers

Det må jeg så gøre..

Mick