Ang. TDK NT-box.
Fra : Bok

Dato : 15-04-01 18:55

Hej

Jeg har fået en ny NT Box sat op, men fik ikke nogen form for dokumentation.
Er der nogen der har følgende box :

Tele Danmark ECI ISDN BRA NT1

Der er to lysdioder på fronten, en til Network (grøn) og en til 230V (rød).

Der er 2 grå klemmer på printet, hvor 1. linie er ført på, altså den man har
ind i huset inden det bliver lavet om til ISDN. Ved siden af mod højre er
der 4 gule klemmer og til vestre for de 2 grå klemmer er der et RJxx stik,
som er illustreret som "line".

Hvad bruges de gule klemmer til ?

og hvad bruges det RJxx stik til ?

Mvh
Bok

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-04-01 19:03

"Bok" <bok@addnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået en ny NT Box sat op, men fik ikke nogen form for
dokumentation.

Skal du forsåvidt heller ikke bruge, det er ikke en ting der skal stilles på
når den er opsat.

> [...]
> der 4 gule klemmer og til vestre for de 2 grå klemmer er der et RJxx stik,

S-bussen. Der er så vidt jeg husker (har ingen ECI-NT hjemme) fire switches
i nærheden af de gule klemmer. Disse skubbes til deres anden stilling, og så
er der kun forbindelse til S-bussen via de 4 klemmer og ikke via ISDN/S-bus
stikkene i NT-boksen

> og hvad bruges det RJxx stik til ?

De samme som de 2 grå klemmer. Det der kommer fra centralen (U-snittet)

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Bok

Dato : 15-04-01 20:36

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message
> "Bok" <bok@addnet.dk> skrev i en meddelelse
> dokumentation.
>
> Skal du forsåvidt heller ikke bruge, det er ikke en ting der skal stilles

> når den er opsat.

OK

> [...]
> i nærheden af de gule klemmer. Disse skubbes til deres anden stilling, og

> er der kun forbindelse til S-bussen via de 4 klemmer og ikke via

Jeg havde en ide om, at de var 2 og 2 parallel forbundet. Således at hvis
jeg havde en linie 2, som kommer ind med det samme kabel som linie 1. (der 6
leder i alt i det kabel) Så kunne jeg bruge de gule klemmer til at føre
linien derfra videre til et ext. analog stik.

Mvh
Bok