MS Windows
briani 27239
Restart IE
Fra : Pico

Dato : 17-11-03 13:24

En af mine bekendte er begyndt at få en boks der skriver
Please Restart Your Internet Esplore hvergang han restarter
eller starter sin PC, når han så klikker OK kører alt normalt.
Han bruger Win 2000 og vistnok IE v. 6 og har alle opdater.
Jeg har lagt et billede i dk.binare under Restart IE, url. følger,
men jeg er ikke sikker på om den virker, mange gange har jeg
svært ved at få indføjet news i adressen.
news3fb8baf1$0$27457$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

Nogen der kender noget til det og har en anelse om hvordan det
stoppes ?
Pico

Fra : Pico

Dato : 17-11-03 13:36

Her er en virkende url, vi må snart håbe jeg lære det i første omgang