Hjælp!
Fra : Mads

Dato : 17-11-03 12:55

Hejsa!

Jeg er lige begyndt at at en hjemmeside med Frontpage 2000, men kan ligeså
godt indrømme at jeg er en klovn til det. Men nu er der jo ingen begyndelse
der er nem...
Jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig, så jeg kan få udgivet min
hjemmeside. Jeg har et domæne, men jeg har fået af vide at når jeg udgiver
det jeg har lavet, får jeg gemt det i en mappe og ikke i roden som jeg
skal?!
Hvad er det for en rod, og hvordan får jeg lavet det rigtigt?

Sheena
(der snart håber at der kommer noget på min hp:
www.rechendorff-frederiksen.dk)

Fra : Henrik Jensen

Dato : 17-11-03 21:59

Hvis jeg forstår dig rigtigt, så har din udbyder sikkert en mappe på dit
site der hedder WWW.

Du har så uploaded alle dine filer til www.ditsitenavn.dk men skal istedet
uploade/flytte det til folderen www.

I frontpage skal du udgive siden til ditsitenavn.dk/www så burde det køre.

HB