UFO enemy unknown
Fra : Aragorn24

Dato : 16-11-03 23:30

JEg har lige invisteret i Ufo, det første der kom, men i en GOLD version,
der er optimeret til at købe under win 95/98...

Men når jeg kører det under XP, kan jeg se samme billede 4 gang oven på
hinnanden, men lyden kører perfekt, er der nogle der har en ide til hvordan
jeg kan få denne klasikker til at virke under XP?????????

Fra : Michael

Dato : 16-11-03 23:32

"Aragorn24" <aragorn24@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
hvordan
> jeg kan få denne klasikker til at virke under XP?????????

Forsøg at højreklikke på genvejen. Under properties -> kompabilitet kan du
sætte kryds i "kør i win 95 mode" ... Det kan måske hjælpe?

Lund..........

Fra : Aragorn24

Dato : 16-11-03 23:48

Øv æv æv øv det virkede ikke ;-(

Damn!

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 17-11-03 17:27

Aragorn24 wrote:
> [...]
> på hinnanden, men lyden kører perfekt, er der nogle der har en ide
> til hvordan jeg kan få denne klasikker til at virke under XP?????????

Jamen jeg poster da gerne linken her igen:
http://www.xcomufo.com/

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 17-11-03 17:32

Sune Mika Salminen wrote:

> Jamen jeg poster da gerne linken her igen:
> http://www.xcomufo.com/
>
> -Sune

For andre gode forslag, søg på "UFO: Enemy Unknown XP" med google.

F.eks kan du prøve at trykke start, kør, og skrive dxdiag (tryk OK).
Under "Dusplay" slår du Direct Draw fra og genstarter computeren. Så
skulle det virke - husk at slå Direct Draw til igen bagefter!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Aragorn24

Dato : 18-11-03 11:12

Jeg har downloadet det nyeste version af det der xenocide, det ser for vildt
fedt ud! men det virker desværre ikke ;.(

Spillet kommer frem, og lyden kører også fint, men ingen knapper virker, jo
jeg kan zoome verdnen ind og ud, og når jeg trykker på options knappen,
hopper den ud af spillet, er der ander der har oplevet det???

Fra : Aragorn24

Dato : 18-11-03 11:22

Ok, jeg har lige læst, at det er meningen at options knappen bruges som
exit.
Når jeg trykker på de andre knappen, så lyser den den venstra del af
knappen, jah det er noget mærkligt noget, just tell me, er der nogle der kan
få det til at virke???

Jeg har fået Xcom enemy unknown til at virke, alt kører fint, men den
scroller så hurtigt at det er UMULIGT at spille øv øv!!!

Måske skulle jeg bare finde min gamle 150mhz maskine frem

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 18-11-03 13:04

Aragorn24 wrote:
> [...]
> Når jeg trykker på de andre knappen, så lyser den den venstra del af
> knappen, jah det er noget mærkligt noget, just tell me, er der nogle

Keine anung.

> Jeg har fået Xcom enemy unknown til at virke, alt kører fint, men den
> scroller så hurtigt at det er UMULIGT at spille øv øv!!!
>
> Måske skulle jeg bare finde min gamle 150mhz maskine frem

Du kan sætte Winzip til at arkivere hele indholdet af din harddisk imens
du spiller. Så skulle den være der! lol

Der findes programmer som mo-slo der gør et eller andet så din CPU kører
langsommere. Prøv at søge på google efter det. Måske
http://www.oldskool.org/ kan hjælpe med sådan et program.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?