max payne 2
Fra : Michael VF

Dato : 16-11-03 14:22

Har hørt rygter om at slutningerne skulle være forskellige afhængigt af
sværhedsgraden? er det noget der er hold i? og hvis ja, er der så nogle der
måske kunne lokkes til at sende mig et savegame hvor slutningen er
anderledes?
Jeg har simpelthen ikke tid til at gå hele spillet igennem igen desværre...

Michael

Fra : Zif

Dato : 16-11-03 15:09

Hej

Ingen forskel overhovedet i slutningerne, jeg har spillet alle 3
sværhedsgrader.

Lidt skuffende, troede at det ville blive vildt svært, men overraskende nok,
er der ikke
den store forskel i sværhedsgraden, undtagen at man på den "sværeste" grad
kun
kan gemme 3 gange i hvert kapitel.

Zif

Fra : Martin Moeller

Dato : 16-11-03 17:56

Zif skrev:

> Ingen forskel overhovedet i slutningerne, jeg har spillet alle 3
> sværhedsgrader.

Det er ikke rigtigt.

SPOILER SPACE.
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Mona Sax dør af skuddet fra Vald på de to første sværhedsgrader. På den
sværeste dør hun ikke, og Max er glad.
Du kan tjekke det, da de to betjente, der finder Max til sidst siger: " We
found a survivor" eller sådan noget. På den sværeste siger de: " We found
two survivors" eller noget i den stil, og Mona vågner op.

Nej, man kan gemme 4 gange.

--
Martin Møller
"Goddamn minivan."

Fra : Zif

Dato : 17-11-03 08:06

Okay, så må jeg give mig, jeg har ikke lige lagt mærke til at de siger noget
andet.