Medal of honour breaktrough problem med mo~
Fra : Silver

Dato : 15-11-03 20:45

Davs folkens.

Jeg sitter fast der hvor man kommer op på 1 sal i et hus hvor der står 2
mortér på hver sin side af murene, jeg forsøger at ramme de 2 skide
kampvogne der kommer over en bakkekam og så ned imod en, men jeg kan kun
smadre den ene af dem, hvis jeg så prøver at ramme den anden så ryger mortér
granaten langt over kampvognen og springer oppe på den anden side af
bakkekammen. Sommetider ryger begge granater langt over målene og lander
langt væk, ligemeget hvor tæt på huset jeg forsøger at sigte med mortéren.

Har nogen her været ude for det samme problem, hvis ja hvad gjorde i så?,
jeg har forsøgt næsten alt, og jeg ville da mene at der hvor man sigter med
mortéren der rammer granaten?.

Håber der er nogen som kan hjælpe, det er sgu den bedste udvidelse til det
spil.

Mvh
Silver.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 16-11-03 04:06

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har forsøgt næsten alt, og jeg ville da mene at der hvor man sigter med

Nope. Det kan man ikke gå efter.

Det er uden tvivl en led bane :)
Brug evt. din dysekanon til at ramme et par stykker.
Ellers er der ikke andet for end en masse øvelse.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Mugge

Dato : 16-11-03 08:49

Som udgangspunkt kan man sige, at jo højere du sigter med morteren, jo
tættere bliver nedslagsstedet på dig, så er det bare et spørgsmål om øvelse.
Husk at der kommer flere kampvogne end de 2 du nævner, de kommer på hver
side af huset, så god fornøjelse, det var en led bane!
mvh Mugge

Fra : Christoffer

Dato : 16-11-03 12:15

"Mugge" <ninka48@hotmail.com> wrote in message

> [...]

Ja den bane var utvilsomt lige til at få grå hår i hovedet af. Jeg prøvede
også i starten at sigte og så skyde med morteren med det virker ikke. Prøv
dig frem eventuelt med et par skud og se hvor de rammer og så kan du
manøvrere dine skud ind på kampvognene. Der kommer en 4 stykker efter hvad
jeg kan huske, men brug først din panserværns raketter i sidste øjeblik.

Mvh
Christian

Fra : Silver

Dato : 16-11-03 22:44

"Christoffer" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg kan huske, men brug først din panserværns raketter i sidste øjeblik.

Æhh....hvaffor nogle panserværnsraketter?!?!?

Jeg har kun den der MG gøb og så en lille kuglesprøjte, en 9mm slagjern og
så et par sprængkanøfler ?

Hvor i helvede har i fået svigermorhøjtaleren fra?

Mvh
Silver

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 17-11-03 09:37

> Æhh....hvaffor nogle panserværnsraketter?!?!?
>
> Jeg har kun den der MG gøb og så en lille kuglesprøjte, en 9mm slagjern og
> så et par sprængkanøfler ?
>
> Hvor i helvede har i fået svigermorhøjtaleren fra?

Jeg kan ikke lige huske specifikt hvor jeg fik den fra men jeg
mener da det var i starten af den bane...
Hvis jeg husker rigtigt fik jeg nogle raketter lige inden jeg kom til mortéren.

Fra : Ole Steiness

Dato : 17-11-03 14:31

Jeg husker heller ikke noget om nogle panserværnsraketter, men til gengæld
husker jeg, at der kom en del flere kampvogne, end blot fire. Måske afhænger
antallet af den valgte sværhedsgrad?

Anyway, så klarede jeg den efter et par reloads og noget træning, med
mortérerne alene (husk, der er to!). Det kan altså godt lade sig gøre...

Men ja, en grum bane.

VH Ole, krigshelt

Fra : Christoffer

Dato : 17-11-03 18:14

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> så et par sprængkanøfler ?
>
> Hvor i helvede har i fået svigermorhøjtaleren fra?

LOL, har du været inde i hæren?

Men til spillet: Oppe i det rum hvor de to mortérer står, er der også en
kasse med panserværnsraketter og du finder også, eller får udleveret, en
bazooka/panserværnsraketaffyringsdevice/dysekanon/"svigermorhøjtalere???" på
et eller andet tidspunkt inden du skal bøffe kampvognene. Keep on og det
skal lykkes

mvh
Christian

Fra : Silver

Dato : 17-11-03 19:07

> [...]

> et eller andet tidspunkt inden du skal bøffe kampvognene. Keep on og det

Sir, YES Sir!, prøver lige igen så.

Og ja jeg har været inde og trampe, kampsoldat 92/93 Dronningens Livregiment
;).

Mvh
Silver.