Fukssvansen
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 16-11-03 21:52

Fukssvansen blev jo lige vist på tv.

Men hvorfor opførte Sidse sig så mærkeligt især i starten af filmen?

Jesper

Fra : Madmanden

Dato : 16-11-03 22:43

> Men hvorfor opførte Sidse sig så mærkeligt især i starten af filmen?
>
> Jesper

Måske fordi hun var gravid (havde kvalme) og/eller fordi hun havde mistet
stemmen?

Fra : Martin Trier Lund

Dato : 16-11-03 23:02

I mangel af bedre forsøgte jeg at se Fukssvansen, men måtte give op efter
ca. 20 min. idet jeg fuldstændig mistede koncentrationen. Jeg håber ikke at
jeg træder nogen over tæerne med dette indlæg, men i mine øjne virkede de
første 20 min. af filmen som et patetisk forsøg på at kombinere en Morten
Kork stemning med fald på halen komik a-la polle fra Snave. Det kan dog
være, at jeg tager fejl, for jeg så jo ikke filmen færdig. [I må gerne flame
mig, hvis I synes, jeg går over stregen ]

Fra : Thomas

Dato : 16-11-03 23:54

"Martin Trier Lund" <trierlund@FJERN_DISSE_BOGSTAVERstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3fb7f3d7$0$7850$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
flame
> mig, hvis I synes, jeg går over stregen ]

Tja... Jeg så da filmen til ende... Og der var et enkelt grin eller to i
filmen...
Men min mening er nok det samme som dig... Den er simpelthen for kedelig!

..Thomas

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-11-03 02:41

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

[KLIP fukssvansen]

> Men min mening er nok det samme som dig... Den er simpelthen for kedelig!

Hvilket man (desværre) kan sige om de fleste danske film.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 17-11-03 09:42

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev:

>"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
>
>[KLIP fukssvansen]

>Hvilket man (desværre) kan sige om de fleste danske film.

De fleste europæiske.
--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Peter B. Juul

Dato : 17-11-03 14:29

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> writes:

> De fleste europæiske.

De fleste film.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : ML-78

Dato : 17-11-03 20:15

> De fleste europæiske.

Samt de fleste amerikanske.

ML-78

Fra : Ole

Dato : 17-11-03 21:35

On Mon, 17 Nov 2003 09:42:01 +0100, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>De fleste europæiske.

De fleste amerikanske er mega overfladiske.

Så med mindre man primært ser film for effekters skyld......

Fra : Martin Trier Lund

Dato : 17-11-03 15:29

Jeg er ikke enig med dig i, at danske film generelt er dårlige, selv holder
jeg meget af:

Pusher
Bleeder
Portland
Breaking the Waves
Dogville
Zappa
Tro, håb og kærlighed
Arven
Bænken
Kundskabens træ
T.H. Dreyers film (Jeg har desværre kun set brudstykker af hans film)
Edderkoppen (dansk Tv-serie som pt vises på DR2)
Matador (da jeg var barn, så jeg altid Matador i juletiden og har derfor et
sentimentalt forhold til serien - måske fordi jeg er ved at være en
halvgammel mand på 31 år. Mine yngre søskende på 16 og 20 år gider ikke at
se Matador)

Jeg gider ikke remse alle de gode danske film op, men hvis jeg roder rundt i
min hukommelse længe nok, kunne jeg sikkert nævne mindst 40 danske film som
kvalificerer sig til kategorien 'gode film'. Dette er selvfølgeligt meget
subjektivt, og det er da helt OK, at vi har forskellig smag - men du tager
fuldstændig fejl, når du på et ikke dokumenteret grundlag siger, at danske
film generelt er dårlige.

Mvh.
Martin

Fra : Stefan Holm

Dato : 17-11-03 15:57

p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk (Peter B. Juul) writes:

> De fleste film.

Det meste.

--
Stefan Holm
"Apocalypse Now is a gay romp. It's the

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-11-03 16:04

Stefan Holm wrote:

> Det meste.

Heheh, jeg var ved at svare det samme :)

> --
> Stefan Holm
> "Apocalypse Now is a gay romp. It's the
> feel-good movie of whatever year it was."

"He's the comic relief like Marlon Brando in 'Apocalypse Now'!"

- Marge Simpsons

Fra : -V-

Dato : 17-11-03 16:05

Stefan Holm wrote:

> Det meste.

Alt.

-V-

Fra : Frost

Dato : 17-11-03 16:38

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> Alt.

.... og lidt til.

Fra : David Schjelde

Dato : 17-11-03 20:44

"Frost" <dsl13738@vip.cybercityNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> ... og lidt til.

Altid en mere end jer.

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 17-11-03 22:10

"David Schjelde" <dauis@yahoo.com> wrote in message

> "Frost" <dsl13738@vip.cybercityNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Altid en mere end jer.

Altid stjernetegnet mere end jer - lukket låst.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 17-11-03 22:18

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Altid stjernetegnet mere end jer - lukket låst.

Stjernetegnet?

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 17-11-03 22:21

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> wrote in message
> "Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Stjernetegnet?

Ja - sådan sagde vi da vi var små!

Dengang betød det "Alle stjerner der findes"

Fra : Peter B. Juul

Dato : 17-11-03 16:41

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> writes:

> Alt.

Den påstand er for kedelig.
--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : Na-l-as420

Dato : 17-11-03 05:44

Tror det er jer som er for gamle.
Samt det er en gammel film ( 2001 ) og i har først set den nu?
Anyways, i for gamle siden i ikke kan forstå sådanne film...
Men så skal i da ikke se : De Skrigene Halse, Portland, Sidste Time,
Mørkeleg, Ondt Blod, Flænset. Osv
Men måske i lige kan klare Strømer med Jens Okking? Eller Midt Om Natten...

Ha det a helveds til
ONDT PEACE

Fra : Hype

Dato : 17-11-03 10:15

Suuk Danmarks ungdom... Sprogligt og mentalt lader det til, at personagen
bag foregående indlæg, er omkring de 14-16 år... Men.. Alligevel vil jeg
gøre et forsøg på at svare.

Er det en gammel film? Nej, en film fra 2001 kan ikke betegnes som gammel,
Hvor i mod de andre du nævner, er af ældre dato.
Og man er åbenbart for gammel til at forstå de andre film, hvis man er 21
år? nej vel? Fukssvansen ER en middelmådig film, og uden humor. Og at
sammenligne den med klassikere (IMHO) som De skrigende Halse og Portland,
FY! at du ikke skammer dig, det er film med indhold, som ikke forsøger at
sælge sig selv på, at de skal være sjove.
Og så lige en anden personlig kommentar... Mørkeleg? Nu skræmmer du mig..
Den film er da det dårligste danske der er kommet i mange år, og jeg kan da
huske at sidde i biografen med 4 piger, som ikke syntes den var uhyggelig,
eller havde en handling.

Strømer med Jens Okking, tjae, det kan man da klare. Men hvad er der gået
galt med dig, siden du ikke nævner film som Vil du se min smukke navle, og
Tarzan Mamma-mia?

Og kan du grammatisk korrekt selv have det ad helvedes til

/Michael

Fra : David T. Metz

Dato : 17-11-03 14:55

Hype skriblede:
> Suuk Danmarks ungdom...

Suuk, "gamle" mennesker der topciterer på usenet.

> [...]
> Halse og Portland, FY! at du ikke skammer dig, det er film med
> indhold, som ikke forsøger at sælge sig selv på, at de skal være

Tag dig sammen. Portland er samme instruktør og hovedrolleindehaver, så det
er da oplagt at sammenligne.

Fukssvansen er en god film, der ikke lykkes helt - det er det.

> Og kan du grammatisk korrekt selv have det ad helvedes til

Det hedder nu "ad helvede til".

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : ML-78

Dato : 17-11-03 20:17

> Tror det er jer som er for gamle.
> Samt det er en gammel film ( 2001 ) og i har først set den nu?

Hvis du betegner en film fra 2001 som gammel, er det vist dig, der er meget ung.

ML-78