Hvilken film ?
Fra : Martin Schou

Dato : 16-11-03 14:37

Jeg leder efter navnet på en film jeg engang så.
Kan stort set kun huske følgende af historien.
En mand ankommer til en ø der ikke har set fremmede i mange år. I løbet af
filmen finder manden ud af at der bor nogen uhyggelige væsner under jorden.
De er mennesker som er blevet til monstre på grund af voldsom indavl og de
er vist ude på at spise mennesker, eller også er de ude på nogle friske
gener. Husker det ikke præcist. Det ender vist med at han i deres
underjordiske hule møder "moderen" til alle disse misfostre.
Det er stort set hvad jeg kan huske af filmen.
Nogen ideer ?

Martin

Fra : Simon Lindberg Madse~

Dato : 16-11-03 14:47

Martin Schou wrote:
> [...]
> underjordiske hule møder "moderen" til alle disse misfostre.
> Det er stort set hvad jeg kan huske af filmen.

Det kunne minde om noget fra H.G. Wells's The Time Machine, filmatiseret
i 1960 (IMDb link: http://www.imdb.com/title/tt0054387/). Om det lige er
den film, kan jeg ikke sige.

--
Mvh / Regards || "Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke
Simon Lindberg Madsen || tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting er

Fra : Lothario

Dato : 16-11-03 14:55

"Martin Schou" <fake@made.up> wrote in message
> [...]
> underjordiske hule møder "moderen" til alle disse misfostre.
> Det er stort set hvad jeg kan huske af filmen.

Kunne lyde som Time Machine. Eller Island of Dr. Moreau.

Moe

Fra : Martin Schou

Dato : 16-11-03 15:03

> Kunne lyde som Time Machine. Eller Island of Dr. Moreau.

Tror ikke det er nogen af dem.
Martin

Fra : Martin Schou

Dato : 16-11-03 15:11

Hejsa
Jeg tror selv jeg fandt ud af hvad det var for en film. Nemlig Bleeders.

http://us.imdb.com/title/tt0119279/

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 16-11-03 18:11

> Hejsa
> Jeg tror selv jeg fandt ud af hvad det var for en film. Nemlig Bleeders.
>
> http://us.imdb.com/title/tt0119279/

Jeps det er den, mener den hedder Hemoglobin på dansk.
Jeg har dog kun set første halvdel af den da, den DVD jeg købte var defekt.
Baseret på første del af filmen var jeg dog ikke videre ked af det.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Morten DH

Dato : 16-11-03 18:30

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
defekt.
> Baseret på første del af filmen var jeg dog ikke videre ked af det.

Det skal du heller ikke være, det er noget bras (IMHO)

Fra : Martin Schou

Dato : 16-11-03 21:06

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> "Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> skrev i en meddelelse
> defekt.
>
> Det skal du heller ikke være, det er noget bras (IMHO)

Så var der nok en god grund til at jeg ikke kunne huske filmen så godt
Martin