LOTR - TTT EE: Easter Eggs?
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 15-11-03 18:06

Har lige fået DVD-boksen med posten og trilogien bliver bedre og bedre,
håber stilen holder hjem med ROTK. Gid faen havde den finansielle sammenhæng
der gør at sådanne film skal klippes ned til 3:00 timer hver for at være
rentabel, for det her ville jeg vitterlig gerne se på storskærm. Jeg elsker
hastigheden i fortællestilen, De To Tårne er ganske enkelt blevet en bedre
film.

Fedt at der er engelske tekster på al ekstramaterialet.

Anyway:
Er der evt. nogen der ved noget om easter eggs på 4-disc sættet?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-11-03 18:21

> [...]
elsker
> hastigheden i fortællestilen, De To Tårne er ganske enkelt blevet en bedre

totalt enig!

> Fedt at der er engelske tekster på al ekstramaterialet.

jep - 16:9 og DD

> Anyway:
> Er der evt. nogen der ved noget om easter eggs på 4-disc sættet?

ja

Disc 1 -Go to the Scene Selections menus, and highlight the horizontal
picture of Chapter 30, the last chapter on Disc 1. Press down on your remote
control's direction pad to highlight a ring icon. Click on the ring icon to
watch Gollum Accept the MTV Movie Award
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 15-11-03 19:09

> [...]
remote
> control's direction pad to highlight a ring icon. Click on the ring icon

Hø-hø. Meget skæg.

Er der "kun" én easter egg? Jeg kan huske der var to på FOTR EE.

Fra : Christoffer

Dato : 15-11-03 20:58

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> wrote in message
> [...]

Hvad er den anden Easter Egg på FOTR DVD'en ud over den med Prins Albert
piercingen?

Mvh
Christian

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-11-03 22:15

> Hvad er den anden Easter Egg på FOTR DVD'en ud over den med Prins Albert
> piercingen?

så vidt jeg husker en Two Towers preview eller trailer - ved at highlighte
et ikon af 2 tårne - kan ikke ritti huske nøjagtigt hvor og hvordan

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 16-11-03 06:00

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> wrote in message news:<3fb65cc8$0$9748$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Anyway:
> Er der evt. nogen der ved noget om easter eggs på 4-disc sættet?

Herovre i Amerikanerland vises Fellowship EE og Two Towers EE i biffen
hhv. 2 og 1 uge før release af Return Of The King. Jeg overvejer jo
nok lige at smutte forbi, omend de står på hylden allerede