Mangler den ultimative router !
Fra : RP

Dato : 15-04-01 18:30

Jeg har TDC Pro@cess ISDN (i over ½ år nu), og har i den tid haft en Cisco
761m og en ZyXEL 128. Jeg skal bruge en router som først og fremmest virker
med Pro@cess, den skal understøtte Vis nr. og have A/B konverter indbygget.
Desuden må den også levere acceptabel forbindelse til serverne i
Counter-Strike ...

Nogen som har en ide til hvilken router jeg skal have fat i så ??

Mvh Dennis RP

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-04-01 18:52

"RP" <rpergud@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har TDC Pro@cess ISDN (i over ½ år nu), og har i den tid haft en Cisco
> 761m og en ZyXEL 128. Jeg skal bruge en router som først og fremmest
> [...]

Jeg kender ingen (rigtig) gode routere som samtidig har en acceptabel
A/B-konverter (ok, jeg har _aldrig_ set en acceptabel A/B-konverter til
mindre end 8 kkr/port, men så blot en der er til at leve med).

Mit standard-råd er at droppe de analoge apparater, men hvis det _skal_ køre
sammen så er man tvunget til en afvejning. Her vil jeg mene at Cisco'en nok
er bedst netværksmæssigt, mens du skal have fat i en Eicon Diva Lan, hvis
det telefonmæssige er primært.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Kim Bjoern Nielsen

Dato : 25-04-01 17:01

>Mit standard-råd er at droppe de analoge apparater, men hvis det

Enig.

>sammen så er man tvunget til en afvejning. Her vil jeg mene at Cisco'en nok

Jeg benytter en Cisco 803 til Pro@ ISDN. Og har også en telefon og fax
tilsluttet POTS'ene - Vis nummer virker ikke (Selvom det burde på
BASIC-NET3)

/Kim

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-05-01 21:04

"RP" <rpergud@worldonline.dk> wrote in message
> med Pro@cess, den skal understøtte Vis nr. og have A/B konverter
indbygget.
> Nogen som har en ide til hvilken router jeg skal have fat i så ??

ZyXEL Prestige 100IH. Den understøtter Vis nr. og har 2 A/B-porte.

--

Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Working@Dual PPro-240