Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon A70 - Dansk manual ?
Fra : Hagman

Dato : 16-11-03 13:38

Hejsa.

Jeg har et Canon Powershot A70...
Jeg synes jeg har kigget gruppen igennem for en Dansk manual af dette
kamera, som kan downloades, men synes kun jeg har fundet en på engelsk ;(

Er der nogen der ved om man kan downloade en på dansk ?
....eller er der nogen der ved, om man kan købe den danske manual seperat ?

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-11-03 13:49

Hagman <ingen@spam.nu> wrote:

> Jeg har et Canon Powershot A70...
> Jeg synes jeg har kigget gruppen igennem for en Dansk manual af dette
> kamera, som kan downloades, men synes kun jeg har fundet en på engelsk ;(

Den her gruppe? Det er en nyhedsgruppe og altså et diskussionsforum.
Nyhedsgrupper her ikke noget fysisk hjem som f.eks. en BBS, og der
ligger ikke noget til download.

> Er der nogen der ved om man kan downloade en på dansk ?

Det kan man ikke. Canon lægger engelske manualer til download på nettet.
Det er vel også meget godt.

> ...eller er der nogen der ved, om man kan købe den danske manual seperat ?

Det kan man hos fotohandleren. Jeg har hørt om priser på kr. 3-400,-.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 16-11-03 14:05

Hagman wrote:

> Jeg har et Canon Powershot A70...

Det har jeg også

> Jeg synes jeg har kigget gruppen igennem for en Dansk manual af dette
> kamera, som kan downloades, men synes kun jeg har fundet en på engelsk ;(

Ja, det lyder meget rigtigt.

> Er der nogen der ved om man kan downloade en på dansk ?
> ...eller er der nogen der ved, om man kan købe den danske manual seperat ?

Canon.dk skulle efter sigende sælge danske manualer (for 600 kr/stk) til
alle de nyere digitalkameraer, så du kan prøve at skrive til dem.

Ellers må du se om du kan finde en i dit lokalområde du kan låne en fra
og kigge i

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-11-03 15:52

Jesper Brunholm skrev i sit indlæg på usenet:
> Canon.dk skulle efter sigende sælge danske manualer (for 600 kr/stk)
> til alle de nyere digitalkameraer, så du kan prøve at skrive til
> dem.

Forklaringen skulle være at Canon DK selv betaler for oversættelsen til
dansk - og derfor vil de ikke forære den væk til dem, der har købt kameraet
udenom Canon DK - og det er vel meget logisk.....

Men den kan som andre har nævnt skaffes hos din lokale fotohandler mod
betaling.

--
Mvh Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Mail: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk