Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Belysning i det digitale mørkekammer
Fra : //zigge

Dato : 16-11-03 00:18

Hej

Jeg kom til at se at Osram laver et lysstofrør de kalder BIOLUX.
(http://www.osram.dk/pdf/BIOLUX.pdf)
Det har et Ra index på 0.97 og en farvetemperatur på 6500K.

For mig virker det ret perfekt til at have hængende over printer/layout
bordet, da min skærm er kalibreret til 6500K. Hvad mener i?
Jeg har set lidt på andre ting, hvad bruger i, er det bedre med "pærer" i
stedet for og hvormange rør eller pærer skal man have sat op og hvordan og
hvorledes (jeg troede at en arkitektlampe var fint nok)?

Mvh
//zigge