Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
julekort via online bestilling
Fra : Mogens Henckel

Dato : 15-11-03 14:01

Hej

Er der nogen som har kendskab til om dette kan lade sig gøre. Man kan jo
oploade/maile sine billeder og så modtage dem som alm papir billeder, men
kan det også lade sig gøre at oploade/maile sit superbillede og så modtage
det som et julekort ??

Jeg har nemlig superbilledet, men det er digitalt og jeg vil gerne bruge det
som julekort, men hvordan det lige lader sig gøre ???

mvh
Mogens

Fra : Joker

Dato : 15-11-03 14:35

On Sat, 15 Nov 2003 14:01:23 +0100, Mogens Henckel wrote:

> Jeg har nemlig superbilledet, men det er digitalt og jeg vil gerne bruge det
> som julekort, men hvordan det lige lader sig gøre ???
>
> mvh
> Mogens

Lad os se billedet, så hjælper vi dig med at finde løsningen

MVH Per
http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=109968

Fra : Joker

Dato : 15-11-03 15:08

On Sat, 15 Nov 2003 14:35:29 +0100, Joker wrote:

> On Sat, 15 Nov 2003 14:01:23 +0100, Mogens Henckel wrote:

Hej
Fandt denne mulighed - 5,95 pr stk incl kuvert, min. 10 stk.
Side 7 i prislisten

http://www.billedbutikken.dk/prislister/PRISLISTE_Privat_SeptOkt03_.pdf

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-11-03 13:27

Joker <joker@mailll.dk> wrote:

> Fandt denne mulighed - 5,95 pr stk incl kuvert, min. 10 stk.
> Side 7 i prislisten
>
> http://www.billedbutikken.dk/prislister/PRISLISTE_Privat_SeptOkt03_.pdf

Jeg synes ikke, jeg kan få det til at virke på en Mac. De skriver
ellers: "Dette er et af verdens bedste billedordresystemer på
internettet."
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : emj

Dato : 16-11-03 15:01

On Sun, 16 Nov 2003 13:26:33 +0100, henrik@muenster.dk (Henrik
Münster) wrote:

> [...]
>
>Jeg synes ikke, jeg kan få det til at virke på en Mac. De skriver
>ellers: "Dette er et af verdens bedste billedordresystemer på

Det er det sikkert også, men hvis du vil se det link med prislisten,
så skal du have Acrobat Reader installeret.

Hilsen emj

--
http://home2.inet.tele.dk/elje/galleri/

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-11-03 15:11

emj <emj@adressel¯s.dk> wrote:

> Det er det sikkert også, men hvis du vil se det link med prislisten,
> så skal du have Acrobat Reader installeret.

Det har jeg set, men jeg kan jo ikke komme til at uploade billeder.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 16-11-03 15:28

Henrik Münster wrote:

> Jeg synes ikke, jeg kan få det til at virke på en Mac. De skriver
> ellers: "Dette er et af verdens bedste billedordresystemer på
> internettet."

Tjah - jeg opdagede først sent at det ikke er smart nok til at kunne
arbejde sammen med Mozilla, men jeg vil da foreslå dig at skrive eller
ringe til dem - det er vældigt venlige folk

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Dag Stinus

Dato : 15-11-03 16:37

"Mogens Henckel" <mogens@henckels.dk> wrote in message
> [...]
> kan det også lade sig gøre at oploade/maile sit superbillede og så modtage

[klip]

Gabs Foto kan vist lave dem for 49,50 pr. 10 stk.:
http://www.gabs.dk/Diginet/. Lader til at de ikke sender billederne direkte
til kunden, men leverer gennem nærste fotohandler der benytter Gabs.

Skal selv prøve.

Venlig hilsen
Dag

Fra : JNMF

Dato : 19-11-03 19:34

Expert kan lave dem for 3,-kr./stk.inkl. kuvert. (minimum 10 stk.
efter samme negativ eller digitalt medie. Leveringetid ca 7 dage)

hilsen Jens

Fra : Dag Stinus

Dato : 20-11-03 00:19

"Dag Stinus" <dag@REMOVEstinus.dk> wrote in message
> [...]
direkte
> til kunden, men leverer gennem nærste fotohandler der benytter Gabs.

Har hentet og betalt julekortene inkl. kuverter i dag hos Photographica og
de fremstår i meget flot teknisk kvalitet i størrelsen 10x20 cm inkl.
"Glædelig Jul"-teksten.

Venlig hilsen
Dag

Fra : michael bennati scho~

Dato : 15-11-03 21:58

"Mogens Henckel" <mogens@henckels.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> som julekort, men hvordan det lige lader sig gøre ???

www.pixum.de bedst kvalitet, billigst og du kan få julekort og en masse
andet sjov, du måtte ønske.
mvh Michael

Fra : Th Frydensberg

Dato : 15-11-03 23:01

http://foto.vg.no/cards.php

Fra : Henrik DK

Dato : 16-11-03 21:43

> [...]
det
> som julekort, men hvordan det lige lader sig gøre ???

Hej Mogens

Hvorfor mailer du det ikke bare til din lokale fotohandler og så kigger
forbi om et par dage ?
Vi laver det løbende gennem dagen og jeg vil tro de fleste andre kan på max
3 dage.

Mvh.
Henrik Schwarz
Lyngby Billedcenter