forskel ??
Fra : Doris

Dato : 17-11-03 10:16

Er der en der ligger inde med en side her på nettet, hvor der er billeder af
killingerne, hvor der vises hvordan han og hun ser ud bagtil. Jeg ved godt
at hannen skal have to huller og hunner en hul og en streg, men med de her
killinger må jeg krybe til korset. Håber i kan hjælpe mig.
Knuser Doris og alle misserne.

Fra : Battlefield´s

Dato : 17-11-03 12:28

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at hannen skal have to huller og hunner en hul og en streg, men med de her
> killinger må jeg krybe til korset. Håber i kan hjælpe mig.

Hej
Ja Tak, jeg vil gerne være med.
Enten er det for længe siden at jeg har haft killinger eller også er nogle
killinger vanskeligere at kønsbestemme end andre.
Var der ikke en, der postede et link til et billede for ikke så lang tid
siden?
Hilsen Vibeke

Fra : Pia J

Dato : 17-11-03 12:41

> Var der ikke en, der postede et link til et billede for ikke så lang tid
> siden?

Jo, det gjorde jeg bl.a. men har ikke selv gemt det.

:Pia

Fra : Battlefield´s

Dato : 17-11-03 13:26

> Jo, det gjorde jeg bl.a. men har ikke selv gemt det.
>
> :Pia

Hej
Øv, det var da ærgeligt. Jeg har søgt på "kønsbestemmelse", man får en masse
sjove hevisninger, men desværre ikke dit billede.
Jeg har lige forsøgt igen med billedet i Politikkens Kattebog ved siden af,
men nej... jeg kan altså ikke finde ud af det )
Hilsen Vibeke

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-11-03 14:33

On 17/11/03 10:16, in article
3fb891df$0$29354$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, "Doris"
<xdoris@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> at hannen skal have to huller og hunner en hul og en streg, men med de her
> killinger må jeg krybe til korset. Håber i kan hjælpe mig.

Mon det her link kan hjælpe?
http://www.silver-heart.dk/KITTENSEXDIFFERENCE.jpg

--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Doris

Dato : 17-11-03 19:25

Tusind tak, prøver at efterligne dem efter billederne ;)
Knus Doris.