killinger
Fra : Battlefield´s

Dato : 16-11-03 11:49

Hej
Så fik vi endelig killinger. I nat fødte vores finske import Jassi 3 fine
siameserkillinger. Hun klarede det hele uden hjælp, så jeg kunne bare sidde
og se på
Jeg har endnu ikke fundet ud af om det er hanner eller hunner, men det er
også ligemeget i første omgang, nu er vi bare glade for at de tilsyneladende
er sunde og raske.
De var også længe ventet. Vi har ikke haft killinger i 2 år, og dengang var
det et lille enebarn.
Jeg skal nok tage billeder senere.
Hilsen Vibeke

Fra : Dan Mortensen

Dato : 16-11-03 12:20

Hej Vibeke

Stort tillykke med killingerne
Vi venter selv killinger vores dejlige norske skovkatte hun skal have
killinger igen og det er 63 dag på Tirsdag i næste uge . Vi holder meget øje
med hende da det endte i kejsersnit første gang hun skulle have killinger
den 15/7 i år. vi blev der efter anbefalet at parrer hende igen da der kun
kome en og det var kejsersnit..
vi er meget spændte på at se hvor mange der kommer denne gang.. .-)

Hilsen Marianne
DK Sollok www.sollok.dk/katte

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 16-11-03 16:33

In article <3fb75606$0$7152$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
Battlefield´s <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> er sunde og raske.
> De var også længe ventet. Vi har ikke haft killinger i 2 år, og dengang var

Hej Vibeke og missemor!

Stort til lykke med familieforøgelsen fra "næsten-familien" på Amager