Misser er væk... :-(
Fra : Natashia Resendorf

Dato : 15-11-03 23:21

Hejsa!

Misser forsvandt tirsdag d. 11 November fra Grantofteparken i Ballerup, hun
tilhører min onkel og kusiner, de fik hende af os for godt 3 uger siden.
Misser er en sort/hvid halvstor huskat på ca. 4 år, hun har hvide forpoter
og hvide bagsokker samt 3 hvide pletter på det ene bagben og hvid på
brystet/hagen. Hun er lidt sky, så hvis nogen ser hende bliver det nok svært
at fange hende, men vi ville blive meget glad hvis nogen har set/hørt om
denne kat, eller har taget hende til sig. Hun er steriliseret og
øretatoveret. Jeg ved godt at det næsten er umuligt at finde hende ud fra
den beskrivelse, men vi bliver nødt til at håbe og gøre alt hvad vi kan for
at finde hende. Desværre har vi ikke nogle billede af hende, børnene er
meget ulykkelige og har tegnet tegninger af hende som vi har op rundt
omkring i området men har desværre ikke hørt fra nogen

Vi vil blive utrolig glade hvis nogen kan hjælpe os med at finde Misser, vi
ved som sagt godt at det kan være svært at finde hende, men vi holder modet
oppe.

Kontakt os:

23291355
muttelidut@msn.com

Mange hilsner
Natashia

Fra : Stine Hilskov

Dato : 16-11-03 11:47

Hej Natashia.

Prøv at gå ud meget sent om aftenen, eller endnu bedre: midt om natten og
kalde på hende.
En kat der er bange vil kun komme frem, når der er helt stille, og kun når
ejeren kader.
Den person hun er mest glad for skal gå alene ud og kalde evt have noget af
hendes ynglingsmad med eller godbidder.

Og så sidder hun højst sandsynligt ikke mange meter fra det sted hun
forsvant.

Hilsen stine

Fra : Natashia Resendorf

Dato : 16-11-03 12:16

Hej Stine!

Tak for det, det vil vi prøve og så satser vi på at hun kommer hjem. Hun
er oprindelig vildkat så vi er ikke i tvivl om at hun kan klare sig selv
hvis hun ikke bliver kørt over af en bil, men vi savner hende meget og vil
gerne have hende hjem igen...

Mange hilsner
Natashia

Fra : Jette

Dato : 16-11-03 13:10

Il se trouve que "Natashia Resendorf" a formulé :
> [...]
> ikke i tvivl om at hun kan klare sig selv hvis hun ikke
> bliver kørt over af en bil, men vi savner hende meget

Hej Natashia

Jeg håber I allerede har fundet hende, men hvis
det ikke er tilfældet så gå en tur i kælderen -
Ofte
finder de ind, bliver lukket inde, og kan så
desværre ikke finde ud igen.

Venlig hilsen
Jette

--

Amitiés
Jette

Fra : Natashia Resendorf

Dato : 16-11-03 21:10

Hej Jette!

Nej Misser er ikke kommet hjem endnu vi blev ellers lige så glade idag,
en ældre dame ringede og sagde at hun havde fundet en kat der godt kunne
ligne Misser i gården over for hvor min onkel bor, så vi skyndte os
selvfølgelig ned for at se, men det var ikke misser

Min onkel har lige været i kælderen og kigge, ringede til ham og sagde det
med det samme da jeg så din mail, men der var hun heller ikke

Mange triste hilsner
Natashia

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 17-11-03 08:45

> [...]
>
> 'Jette' <jette127@wanadoo.fr> skrev i en meddelelse

> Hej,hvis du/i ikke ved det...vil jeg lige gøre opmærksom på at du kan
efterlyse din kat under "dyrenes værn`s hjemmeside" under efterlys dit dyr!!!
Håber du finder hende hurtigt...

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : vicki finderup

Dato : 18-11-03 21:27

Hej

prøv evnt og kontakt demme har for de bor nemlig i grantofte parken

http://home0.inet.tele.dk/bijeto/

hilsen Vicki

Med venlig hilsen
vicki finderup