Tak for mad Kate
Fra : Denise

Dato : 15-11-03 19:13

Hej Kate
Mange tak for lørdagskyllingen. Uhmmm hvor smagte den godt, og så havde mor
ladet den tø op af sig selv, og ikke i microen, for uff, så kan jeg altså
ikke lide den.

Mange kærlige hilsner Molly

Fra : Kate

Dato : 16-11-03 00:47

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> [...]
> Mange tak for lørdagskyllingen. Uhmmm hvor smagte den godt, og så
> havde mor ladet den tø op af sig selv, og ikke i microen, for uff,

Jamen, velbekomme
Havde godt nok tænkt på om kyllingerne slet ikke kunne spises mere
eller om det var som Claus sagde, at de ikke måtte være varme

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Denise

Dato : 16-11-03 10:48

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Havde godt nok tænkt på om kyllingerne slet ikke kunne spises mere
> eller om det var som Claus sagde, at de ikke måtte være varme

Ja, Claus ved nok hvad hans lille favorit kan lide Hun får normalt 1
hver lørdag, men er der fodbold i fjernsynet med Brøndby, så hygger de, og
Molly får en kylling .
(For jeg gider ikke se fodbold, eller æde daggammel kylling forøvrigt .

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 16-11-03 16:27

> (For jeg gider ikke se fodbold, eller æde daggammel kylling
> forøvrigt .

Nej, det er også to ting jeg ville betakke mig for

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 16-11-03 16:28

In article <3fb747e4$0$95093$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Denise
<reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote:

> (For jeg gider ikke se fodbold, eller æde daggammel kylling forøvrigt .

Altså Denise, du er da osse så sart *fnis* !
Jeg ville ellers gerne se Molly's udtryk hvis du spiste hendes kylling

Fra : Denise

Dato : 16-11-03 19:29

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

> Altså Denise, du er da osse så sart *fnis* !
> Jeg ville ellers gerne se Molly's udtryk hvis du spiste hendes kylling

Hi hi, ja det vil jeg da heller ikke kunne nænne

--
Hilsen Denise