medicin
Fra : Battlefield´s

Dato : 15-11-03 13:41

Hej
Så var det vores tur til at besøge dr. Dyregod. Chips havde over en længere
periode haft et par "offday-dage" med mellemrum, hvor han ikke ville spise
og var lidt pylret, efter et par dage var han frisk igen, men så her til
morgen opdagde jeg at han havde kastet lidt slim op med blod i
Så nu måtte han til dyrlæge.
Dyrlægen mente at det enten kunne være orm eller måske en hårbolle. Så han
fik et par sprøjter, men da det var min mand, der var derude fik han ikke
fat i hvad det var. Den ene var jo nok en ormekur, men den anden? Sprøjterne
hedder: Dectomax og Noromox, nogen der ved hvad det er?
Desuden fik han Zoolac og Clamoxyl med hjem, det ved jeg hvad er .
Dyrlægen anbefalede også kattemalt, men hvor tit må han få det og Zoolac´en
? Chips havde kun 35 i temperatur, så det er ikke så underligt at jeg har
syntes at han var kold at røre ved.
Jeg håber godt nok bare, at det enten er orm eller en hårbolle.
Hilsen en lidt nervøs Vibeke, der i øvrigt også venter killinger i dag.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 15-11-03 14:49

Hej Vibeke

Dectomax er et antiparasitært middel, og Noromox
er et amoxicillin præparat. Et godt fif er at gå ind her
http://makeashorterlink.com/?T2F662C86 der kan
man søge på navnet og finde en produktbeskrivelse.
God bedring med Chips.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 15-11-03 17:53

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.hellemose.dk
> ***Ailurophil***
>
> Some people have lives, others have cats

Hej Marianne
Tak for linket, det vil jeg da gemme til en anden gang.
Chips har det desværre endnu ikke bedre, men vi håber de forskellige ting er
begyndt at hjælpe til i morgen.
Hilsen Vibeke