Ohh min lille hund
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-11-03 22:32

har fået menstruasion hun er ufateligt " far " syg de par gange om
året - hun er utryg og nu er jeg ikke hjemme og dem der passer hende
siger hun pludseligt er begyndt at pive og leder hele tiden efter mig
- den første uge var gået meget fint men så var hun begyndt at bløde
nu sider jeg jo fanme på den syd afrikanske vest kyst ( mosambiq ) men
er hjemme igen den 5-12 - jeg kan ikke lave min bilet om og jeg har
ikke råd til at købe en anden .... hwa fanden skal jeg gøre kan hun få
noget medicin .... det er jo frygteligt det her .....min lille hund da
... det var da stans .....nå så har jeg lært det aldrig rejs uden at
hunden er med ..... kan man gøre noget for at lindre hendes plage ?
er det normalt tæver bliver hmm........" sære" når de bløder ?
det er fanme synd det ..........ja....
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : /Ole

Dato : 17-11-03 09:40

½øjs@

Det er meget forskelligt, hvor sære de bliver. De er jo ligesom mennesker
(nu bliver jeg slagtet)

Jeg havde en tæve, der blev indbildt drægt, og det var et helvede, så
løsningen er måske en p-sprøjte, så er du ovre det problem. Nu har jeg
heldigvis fået en hanhund, men en kønstranplantation er vel nok liiiiiige at
gå over stregen.

Nyd det gode vejr dernede, det er pissesurt her i DK

/Ole og Dino

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 17-11-03 10:18

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg havde en tæve, der blev indbildt drægt, og det var et helvede,

> løsningen er måske en p-sprøjte, så er du ovre det problem.

Hej

Er nødt til at advare kraftigt mod P-sprøjter .. det er
kræftfremkaldende så hellere vælge kastration af tæven det skader
den ikke og giver en yderst harmonisk hund .... ... men P -sprøjter
hjælper heller ikke i den situation Mogens nu står i .. jeg ville
nok .. hvis jeg var ham bede den person der passer hunden kontakte
dyrlægen og måske der få noget beroligende .. vil faktisk tro
naturproduktet dee-stress vil være en utrolig hjælp ... men det vil
dyrlægen vide alt om
hejhils fra Ami

Fra : Mari

Dato : 17-11-03 20:44

> [...]
> året - hun er utryg og nu er jeg ikke hjemme og dem der passer hende
> siger hun pludseligt er begyndt at pive og leder hele tiden efter mig

Bo, jeg må desværre skuffe dig - hun leder ikke efter dig - men
efter en mage. - hvis hun leder. Din lille hund er kontaktsøgende
- men du kan IKKE hamle op med de smarte hanhunde.....
derfor småpiver hun.

Så, nyd de blot din ferie........ det er helt naturligt, det, der sker,
og hun savner dig hverken mere eller mindre.

/Mari

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-11-03 21:05

On Mon, 17 Nov 2003 20:43:54 +0100, "Mari" <alohaloh@min.sol.dk>
wrote:

> [...]
>efter en mage. - hvis hun leder. Din lille hund er kontaktsøgende
>- men du kan IKKE hamle op med de smarte hanhunde.....

ja hvis det er alt så er jeg sgu noget mere rolig

>Så, nyd de blot din ferie........ det er helt naturligt, det, der sker,
>og hun savner dig hverken mere eller mindre.

ja hun har været lidt pyllerete men jeg var faktisk ved ta overveje at
se om jeg ku få lavet min bilet om .....
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Pia J

Dato : 17-11-03 21:21

> ja hun har været lidt pyllerete men jeg var faktisk ved ta overveje at
> se om jeg ku få lavet min bilet om .....

Få hendes babysitter til at distrahere hende med leg og ture (i snor) - så
tænker hun på noget andet.

:Pia

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-11-03 01:12

On Mon, 17 Nov 2003 21:20:47 +0100, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

>Få hendes babysitter til at distrahere hende med leg og ture (i snor) - så
>tænker hun på noget andet.

jamen jeg tror jeg flytter hende ned til nogen der har nogen katte +
mine fugle er dernede ... og hende og papegjøen har stor glæde af
hianden.... og de er altid hjemme ....
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : vibeke

Dato : 18-11-03 09:29

Hej Bo

Hvordan går den med Papegøjen? Har du stadig din nymfeparakit?
Vibeke

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-11-03 13:04

On Tue, 18 Nov 2003 09:29:00 +0100, "vibeke" <NOSPAMvib@jafnet.dk>
wrote:

Hi Vibeke :)

>Hvordan går den med Papegøjen?

fine sager ....indrømmet det er et stort arbejde , den er dælme
kontakt søgne og man kan jo godt mærke når der kommer sådan ca 1200 gr
fugl og lander oven på en ;)

men dne har faktisk lært at lande så den ikke flår mine arme op men
dem der passer den imens jeg er her i afrika ha rnu fået kippte klør
på den !!

og den kommer skide godt ud af det med hunden de slikker hianden om
kap i hovedet

>Har du stadig din nymfeparakit?

ja for fan Elenor Rigby - hun er den sødeste skabning på planeten

--

Mv.
Bo M Mogensen