MS Windows
briani 27239
båndbredde
Fra : Longo

Dato : 16-11-03 23:53

Hej Gruppe

Hvor er det lige jeg kan se min båndbredde og hvad bør den være? XP Pro
pentium 4/ 3000 ht. forbindelse 1024.

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 17-11-03 00:00

DU meter kan vise dig dit flow på netkortet.

Med 1024kbit/s bør du have en download omkring 96-110kbytes/s

/mikkel

Fra : Longo

Dato : 17-11-03 01:12

"Mikkel Bundgaard" <invalid@invalid> skrev i en meddelelse
> DU meter kan vise dig dit flow på netkortet.
>
> Med 1024kbit/s bør du have en download omkring 96-110kbytes/s
>
> /mikkel
>
> Mogens svarer

ok tak for det, men kan det kun ses ved at hente en fil og så joblisten på.
Jeg har set at spyware kan snuppe båndbredde

venligst Mogens

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-11-03 13:42

Longo skrev i et indlæg på usenet:
> Hvor er det lige jeg kan se min båndbredde og hvad bør den være? XP
> Pro pentium 4/ 3000 ht. forbindelse 1024.

Da du bruger Tdc, så kan du prøve denne:

http://81.19.245.211/speedtest/start_test_2.html

Hvis du ikke har andet kørende vil den vise din hastighed justeret for
overhead og det hele, så der skulle den gerne vise 1024 kbit/sek - eller
måske lidt over.......

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Fra : Longo

Dato : 18-11-03 01:45

"Jan Vestergaard" <jan@jve.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
> Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Takker, det var lige sådan en test jeg savnede.

Venligst

Mogens Holm-Andersen www.webnettet.dk/tipsogtrick/