counter
Fra : Steen Bondo

Dato : 15-04-01 17:32

Hi all

Kender man lige en stabil og hurtig tæller..?? Pt har jeg TheCounter
k¢rende, men den er enten ustabil eller uduelig langsom at loade.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Lotte-m

Dato : 16-04-01 00:07

http://www.zip.dk/counter.shtml - og så er den endda dansk!

--
Lotte

http://www.handiinfo.dk
http://www.lotte-m.dk

Fra : Steen Bondo

Dato : 16-04-01 08:48

Lotte-m wrote in a message to All:

L> http://www.zip.dk/counter.shtml - og så er den endda dansk!

Jeps, fandt den via www.webtip.dk, men tak alligevel. Tester den pt
lokalt.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 18-04-01 18:05

D. Mon, 16 Apr 2001 01:07:25 +0200 syntes "Lotte-m"
<lotte_m@mail1.stofanet.dk> at dk.edb.internet.webdesign.html skulle vide
at <9bd9l5$l7d$1@sunsite.dk>.

Det skyldes nok at den er placeret i USA - selve serveren er ikke
nødvendigvis ustabil/langsom, men fordi der er så lang vej tager det lang
tid når der er tryk på, hvilket der tit er.

>http://www.zip.dk/counter.shtml - og så er den endda dansk!

Tak for reklamen for min tæller

Jeg har også en der er i den tungere ende, i stil med TheCounter - adressen
er www.zipstat.dk, og den er også på dansk og gratis, og den er uden
reklamer. Den er nemlig statsfinancieret - af min SU

--
Mvh. Simon Mikkelsen, ingeniørstuderende

www.zipstat.dk Gratis, reklamefri tæller/statistik til enhver hjemmeside
-Se bla. hvor dine besøgende kommer fra, og brug den usynlige tællerkode.

Fra : Mickey

Dato : 18-04-01 18:29

"Simon Mikkelsen" <div-master@zip.dk> skrev i en meddelelse

> reklamer. Den er nemlig statsfinancieret - af min SU

har du ikke andet at bruge din SU på ? *GG*
- men velkommen til de statfinansierede servere (min er også på den konto:)

--
|-|$235-|)k - Mickey
http://www.susie.dk

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 22-04-01 20:24

D. Wed, 18 Apr 2001 19:29:03 +0200 syntes "Mickey" <news002@susie.dk> at
dk.edb.internet.webdesign.html skulle vide at
<9bkfbg$rdj$1@egon.worldonline.dk>.

>har du ikke andet at bruge din SU på ? *GG*

Der kommer nu også en pæn klat fra nogle tekstlinks på zip.dk, hvor jeg får
penge pr. klik.

> - men velkommen til de statfinansierede servere (min er også på den konto:)

Vi skal have flere af dem

Fra : Underscore

Dato : 25-04-01 19:15

Var det ikke dig der engang var tryllekunstner ?

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 29-04-01 15:42

D. Wed, 25 Apr 2001 20:14:43 +0200 syntes "Underscore"
<Underscore@mail.tele.dk> at dk.edb.internet.webdesign.html skulle vide at
<9c77at$k0t$1@news.inet.tele.dk>.

>Var det ikke dig der engang var tryllekunstner ?

Jo, men nu hvor man er blevet studerende er det lidt mere blæret at
reklamere med det

Jeg tryller stadig, selvom det er længe siden jeg har haft tid til at lave
en rigtig forestilling.

FUT. dk.inaktive.tryllekunstnere.der.næsten.er.aktive