MS Windows
briani 27239
Laaang ventetid efter forbindelse er opret~
Fra : Lars Broberg

Dato : 16-11-03 10:07

Jeg har det problem at når jeg etablerer forbindelsen enten til MSI eller
Outlook går der lang tid før jeg modtager data efter forbindelsen er
etableret. Forbindelsen er hurtigt etableret men der går ca. 30-40 sek. før
jeg er modtager data, vel og mærke kun ved etablering - efter der er kommet
"hul" igennem er der ikke nogle problemer.

Hvis jeg så lægger "røret" er det samme problem igen.

Er der nogen som kan hjælpe mig ?

OS: XP
Telefonlinie: ISDN

Mvh Lars

Fra : Jens

Dato : 16-11-03 11:47

"Lars Broberg" <lars.broberg@fjerndette.tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> "hul" igennem er der ikke nogle problemer.

Hent spybot og kør en tur med den.....

http://www.net-integration.net/spybot/spybotsd.html

Fjern alt hvad spybot mener er "problemer".

Mvh Jens

Fra : Lars Broberg

Dato : 16-11-03 21:26

Det er nu prøvet - det har stadig ikke hjulpet - hjæææælp.
Mvh. Lars

Fra : Jens

Dato : 16-11-03 21:33

"Lars Broberg" <lars.broberg@fjerndette.tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nu prøvet - det har stadig ikke hjulpet - hjæææælp.

Præcis hvad er det der tager resourcer ?
(ses i "ctrl-alt-del" - processer)

Mvh Jens

Fra : Lars Broberg

Dato : 18-11-03 19:16

Se venligst vedhæftede billede af ressourcer i dk.binaer ...
Håber du kan hjælpe mig !
Mvh Lars

Fra : Jens

Dato : 18-11-03 23:35

"Lars Broberg" <lars.broberg@fjerndette.tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Se venligst vedhæftede billede af ressourcer i dk.binaer ...
> Håber du kan hjælpe mig !
> Mvh Lars

Dels ses ikke alle processer, dels er det den del som ikke bruger resourcer
på det tidspunkt billedet er gemt.

Men kontroller lige om den indbyggede firewall er slået fra.

Mvh Jens

Fra : Lars Broberg

Dato : 20-11-03 18:05

Øhhh - er der en indbygget firewall, hvis der er hvordan slår jeg den fra ?
Mvh Lars

Fra : Jens

Dato : 20-11-03 18:44

> [...]

> Øhhh - er der en indbygget firewall, hvis der er hvordan slår jeg den fra

Netværkstedders egensakber - lanforbundelsens egenskaber - øverste højre

Mvh Jens