MS Windows
briani 27239
Flytte XP til andet drev?
Fra : Michael von Thun

Dato : 16-11-03 08:24

Hej NG.
Jeg har en dual boot med 98' på C og XP på et andet (et andet fysisk drev).
Nu vil jeg gerne af med 98' og lægge XP over på C drevet - og jeg vil
selvfølgelig gerne ha' alle mine programmer og filer med. Hvordan gør jeg
det?
På forhånd tak.
Michael.

Fra : Edmund

Dato : 17-11-03 16:19

Michael von Thun skrev:

> [...]
> drev). Nu vil jeg gerne af med 98' og lægge XP over på C drevet - og
> jeg vil selvfølgelig gerne ha' alle mine programmer og filer med.

Der er nok større chance for at få det til at virke hvis du fjerner
Win98 disken og beholder XP på sin nuværende disk.

Men det er måske ikke en mulighed ?

--
Mvh Edmund