MS Windows
briani 27239
W98 hvor ligger Outlook express filerne
Fra : TJ

Dato : 15-11-03 20:37

Hej Gruppe,

er ved at hjælpe en kammerat med en chrashet w98.
han har se'føli ingen backup men vil gerne have sine mails med ud.

Så nu sidder jeg og roder med noget dos og en x-copy og har behov for hjælp

1) hvor liggerne filerne til OE i en windows 98
2) alternativt hvordan er det nu man søger i dos

mvh TJ

Fra : Rudi Stegen

Dato : 15-11-03 21:16

Hej TJ, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> han har se'føli ingen backup men vil gerne have sine mails med ud.
>
> Så nu sidder jeg og roder med noget dos og en x-copy og har behov
> for hjælp
>
> 1) hvor liggerne filerne til OE i en windows 98

Du kan se det inde fra OE via Indstillinger -> Lagringsmappe (eller
noget i den stil).

Du kan også blot søge på *.dbx

> 2) alternativt hvordan er det nu man søger i dos

Hvis vi antager, de skulle være på C-drevet (ellers skift bogstav),
skriver du fx (hver linje efterfulgt af Enter, selvfølgelig):

dir C:\*.dbx /s

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : TJ

Dato : 15-11-03 21:58

> Du kan se det inde fra OE via Indstillinger -> Lagringsmappe (eller
> noget i den stil).
Ok, men maskinen er helt i knæ, så der kan jeg slet ikke komme ind

> Hvis vi antager, de skulle være på C-drevet (ellers skift bogstav),
> skriver du fx (hver linje efterfulgt af Enter, selvfølgelig):
>
> dir C:\*.dbx /s

jepper, så var den der - kunne ikke huske /s og så er der jo mange
directories og gå igennem

tak for hurtigt svar
mvh TJ
PS næste gang, så skal jeg nok huske at spørge i gruppen edb.internet oe osv