MS Windows
briani 27239
Media Player til W98,1?
Fra : Steffen

Dato : 15-11-03 19:06

Er der en version, der er nyere end Windows Media Player 6.4, der kan
anvendes med Windows 98, 1. edition?
Steffen

Fra : Poul Johannsen

Dato : 15-11-03 19:12

Hej

> Er der en version, der er nyere end Windows Media Player 6.4, der kan
> anvendes med Windows 98, 1. edition?

Hvad med Version 9.0

Mvh Poul

Fra : Steffen

Dato : 15-11-03 19:29

Den kan desværre kun bruges til Windows 98, SECOND edition. Jeg har FIRST
edition, og jeg kan ikke opgradere Windows, da jeg har en scumbag - undskyld
en Compaq.
Steffen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-03 19:31

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> skrev :

>Er der en version, der er nyere end Windows Media Player 6.4, der kan
>anvendes med Windows 98, 1. edition?

Ver. 7.1 er nyeste, der kan køre på Win 98-1.

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp

Hvis det er dansk Windows, så ligger den på
http://download.microsoft.com/download/winmediaplayer/wmp71/7.1/W982KMe/DA/mp71.exe
ellers brug førstnævnte side.
--
Knud

Fra : Steffen

Dato : 15-11-03 19:33

Tak for det, jeg vil prøve at installere den.
Steffen

Fra : Steffen

Dato : 15-11-03 21:36

Den kan kun bruges til Second Edition!
Steffen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-03 21:47

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> skrev :

>Den kan kun bruges til Second Edition!

Rent bortset fra, at det ville være rart, at du citerede lidt af
det du svarer på, det ville gøre det hele meget nemmere.

Så kan du sagtens bruge ver. 7.1 på Win 98-1, det er ver. 9.0,
der kun kan bruges på Win 98 SE , om ikke andet så står det jo
tydeligt på
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp,
som jeg henviste til.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Anders Pedersen

Dato : 16-11-03 00:16

On Sat, 15 Nov 2003 21:47:14 +0100, Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
>
> Så kan du sagtens bruge ver. 7.1 på Win 98-1, det er ver. 9.0,
> der kun kan bruges på Win 98 SE , om ikke andet så står det jo

Jeg har læst dens systemkrev og der står bla.
windows 98,windows 98se,

Hej steffen
Hvad er så fejlmeddelsen
Du kan opdatere mediaplayer via windows update.

--
Med Venlig Hilsen
Anders Pedersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-11-03 00:30

Anders Pedersen <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev :

>Jeg har læst dens systemkrev og der står bla.
>windows 98,windows 98se,

Og jeg bruger pt. Win 98-1 med WMP 7.1 uden problemer.
--
Knud

Fra : Steffen

Dato : 16-11-03 20:27

Ja, det er rigtigt. Undskyld!
Steffen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-11-03 02:00

In article <n3scrv063cihvq2p8mmmpe8e4gpnrm3hio@dtext.news.tele.dk>,
ellentoft@mail.tele.invalid says...
> Ver. 7.1 er nyeste, der kan køre på Win 98-1.

Den er også meget bedre end WMP 9.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen