MS Windows
briani 27239
Opstart af IE er langsom.
Fra : Both

Dato : 15-11-03 17:35

Når jeg starter min explorer 6,0 er det tit at den er meget langsom om det.
Min startside kommer halvt frem men så står min pc stille i lang tid. ca 1-2
min. Min computer kører med en isdn forbindelse og også ring op billedet er
lang tid om at komme frem.
computeren er helt ny og windows installeret for mindre end en måned siden.
Nogen som har en ide om hvad der kan være galt.??

MVH Esben

Fra : arc@na

Dato : 16-11-03 00:50

"Both" <Bot(ha)@besked.com> wrote in

> [...]
> tid. ca 1-2 min. Min computer kører med en isdn forbindelse og også
> ring op billedet er lang tid om at komme frem.

Har du prøvet at ringe til din udbyders support?
Og hvad har du ellers i boxen?

arc@na