MS Windows
briani 27239
u3066
Fra : u3066 andersen

Dato : 15-11-03 09:06

Jeg har prøvet at install.Win2000,der gik desværre kuk i den, det
standsede ved opdat af progr.Derefter ville det ikke nere,da det var
en cd u boot og skulle jeg starte den fra win98,nu er jeg så tilbage i
win98se,men problemmet er ,at under boot kommer både win200 og win98
frem?Hvordan fjerner jeg win2000 fra min opstart har prøvet alt fra
reg til søg.Har ikke meget lyst til ,at format det hele da jeg lige
har gjort det,så kan nogen hjælpe. Min pc er en gammel bårbar compaq
amanda 7800 300mhz.og som sagt win 98SE.

mvh.u3066

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 15-11-03 13:04

"u3066 andersen (slet RJUAM)" <3066@RJUAMtdcadsl.dk> wrote in
message news:10688836980.345211455608524@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> har gjort det,så kan nogen hjælpe. Min pc er en gammel bårbar
compaq
> amanda 7800 300mhz.og som sagt win 98SE.

Prøv forsigtigt at rette i
den skjulte systemfil:
C:\Boot.ini

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : 3066

Dato : 16-11-03 15:19

> "u3066 andersen (slet RJUAM)" <3066@RJUAMtdcadsl.dk> wrote in
> message news:10688836980.345211455608524@dtext.news.tele.dk...
> Prøv forsigtigt at rette i
> den skjulte systemfil:
> C:\Boot.ini
> ----------------
> mvh
> Thorkild Dalsgaard
>
> Mange tak for for rådet nu starter den op i win 98.----Jeg har fået et
andet problem --der-ikke har noget med dit råd at gøre,men kedelig er
det,jeg kan ikke længere sætte kopier( ikoner) på startlinien de forsvinder
simpelhen de er der men kan ikke ses,når jeg kopier et ikon derned og der et
iforvejen, spørgers der om jeg vil bytte men det ikon der skal byttes med er
uden ikon farve ?mystisk
Men endnu tak for rådet.

mvh. u3066

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 18-11-03 18:52

> [...]
og der et
> iforvejen, spørgers der om jeg vil bytte men det ikon der skal

Måske iconerne trænger til at repareres:
Download 'Tweak UI' til windows 98 (freeware)
http://www.herzogundpartner.de/service/download/software/tweakui.htm
Åbne .exe filen
Unzip til et temp directorie
Højre klik i temp directoriet på tweakui.inf
Vælg Install
Gå til Control panel
(Evt refresh F5)
Åbn Tweak up
Vælg faneblad Repair
Vælg Rebuild Icons
Tryk på kanppen Repair now

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : 120102490103

Dato : 16-11-03 04:54

Fra : 3066

Dato : 16-11-03 12:43

"u3066 andersen (slet RJUAM)" <3066@RJUAMtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har prøvet at install.Win2000,der gik desværre kuk i den,den
> standsede ved opdat af progammer lige ved slutningen af
installitionen.Derefter ville install ikke mere,og da det var