Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Valg af film !
Fra : T&M

Dato : 15-04-01 16:51

Hejsa.

Hvilken film kan anbefales til optagelser ved et bryllup.
Vi snakker om en sommerdag, hvis sommeren ellers kommer.
Det skal ikke være dias.

Hilsen Torben

Fra : Morten Winther

Dato : 15-04-01 22:47

"T&M" <byggegrund@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvilken film kan anbefales til optagelser ved et bryllup.
> Vi snakker om en sommerdag, hvis sommeren ellers kommer.

Jeg ville vælge Fujicolor Superia Reala - ISO 100 Film.

Den er god til at gengive farver når det gælder mennesker:

Superia Reala is a premium ISO 100 film for photographing people and special
occasions, or for images intended for portraits or enlargements. It offers
the finest and smoothest grain of all Superia films, and produces beautiful,
natural skin tones and rich textures.

// morten

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 16-04-01 01:57

"Morten Winther" <mw@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> occasions, or for images intended for portraits or enlargements. It offers
> the finest and smoothest grain of all Superia films, and produces

Altid godt med et ængelsk "citat"...
Det er nu en god film - hvis det vel og mærke er til udendørs brug eller du
har den oooonde flash Ellers bør du nok finde en lidt hurtigere film for
ikke at løbe tør for glas/lys...

/Anders

Fra : Fotografering.org

Dato : 16-04-01 12:40

> Hvilken film kan anbefales til optagelser ved et bryllup.
> Vi snakker om en sommerdag, hvis sommeren ellers kommer.
> Det skal ikke være dias.

Hvis der er solskin, kan du med fordel vælge en blød film.
Altså f.eks. KODAK PORTRA 160NC eller Fujicolor NPS 160.

--
Mvh:
Finn / Fotografering.org