Baggrund i en input boks?
Fra : Thomas Brejner

Dato : 16-11-03 19:29

Hej igen!
Nu er der igen noget der trænger sig på :)
Kan man lave en baggrund på en input boks? eller måske lave den gennemsigtig
så baggrunden bagved kan ses igennem?
Kan noget af det lade sig gøre?

Mvh
Thomas

Fra : jopa

Dato : 16-11-03 19:45

Thomas Brejner <Brejner@GrineFlippet.invalid> skrev bla:
> [...]
> Kan man lave en baggrund på en input boks? eller måske lave den
> gennemsigtig så baggrunden bagved kan ses igennem?

Mon ikke noget a la dette. eller har jeg misforstået dig ?

<form name="form1">
style="background-image:url('ditbillede.jpg');"></textarea></p>
</form>

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Thomas Brejner

Dato : 16-11-03 20:30

Hmm jow det kan jeg bruge, men det ville være endnu bedre hvis den kunne
blive gennemsigtigm kan det lade sig gøre?
> <form name="form1">
> style="background-image:url('ditbillede.jpg');"></textarea></p>
> </form>

Mvh
Thomas

Fra : jopa

Dato : 16-11-03 20:47

Thomas Brejner <Brejner@GrineFlippet.invalid> skrev bla:
> Hmm jow det kan jeg bruge, men det ville være endnu bedre hvis den
> kunne blive gennemsigtigm kan det lade sig gøre?

Muligt måske med noget CSS. background-color: transparent; eller lign.