Rykke text box...
Fra : Jesper H.

Dato : 15-11-03 18:53

Jeg har lavet en formular som skal bruges på min site.
Formularen består af 4 text boxe.

Navn:
Email:
spil:
Cheat:

Mit problem er at der hvor de text boxe som der skal skrives i,
ikke står under hinanden.
Hvilket gør at formularen ser grim ud efter min mening.
Jeg ved godt grunden til de ikke står under hinanden er at de
ikke har lige mange bogstaver i deres "navn" (navn, email, spil,
cheat).

Er der en måde hvor jeg kan rykke boxene, så de står lige under
hinanden?

MVH
Jesper H.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 15-11-03 19:59

Jesper H. <ligemeget@ofir.dk> skrev:

> Mit problem er at der hvor de text boxe som der skal
> skrives i, ikke står under hinanden.

Du lægge de enkelte ting ind i en tabel.

> Er der en måde hvor jeg kan rykke boxene, så de står
> lige under hinanden?

En anden måde at gøre det på er at bytte om på <input>
og tekst - så skal du bare lave dine bokse lige lange.

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Jesper H

Dato : 15-11-03 20:06

>Allan Vebel wrote:

> Du lægge de enkelte ting ind i en tabel.

Jeg har formularen liggende i en tabel.

Kig her:

http://users.cybercity.dk/~dsl74389/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-11-03 20:13

Jesper H wrote:

> Jeg har formularen liggende i en tabel.

Du skal oprette en ekstra række, så du får adskilt "navn:" og
indtastningsfeltet.

Udsnit:
Navn:
<input type=text name="realname">
email:

osv.
--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jesper H

Dato : 15-11-03 20:27

>Kim Ludvigsen wrote:

> Du skal oprette en ekstra række, så du får adskilt "navn:" og
> [...]

Takker for hjælpen, den er helt perfekt nu....

Fra : Thomas Voller

Dato : 15-11-03 20:17

"Jesper H" <ligemeget@ofir.dk> skrev
> Jeg har formularen liggende i en tabel.

Hvis du nu prøver at lave en celle til hvert element i formen:

Mvh. Voller.