Salgs side i FP
Fra : Brian Jensen

Dato : 16-11-03 18:57

Hejsa
Er det muligt i FP at lave en salgsside hvor man makere ønskede køb med et
"Flueben" og intastning at navn og betalningsform. Og at købs ønskerne
sendes pr. mail til mig. ( betalningen er på bank overførsel eller giro )

Skal bruges til side lignenede den her www.microbil.dk

Hilsen Brian

Fra : Lars Raaby

Dato : 16-11-03 19:49

Brian Jensen skrev bl.a.:
> [...]
> betalningsform. Og at købs ønskerne sendes pr. mail til mig. (
> betalningen er på bank overførsel eller giro )

Jeg syntes ikke der er et sted hvor jeg kan sætte et flueben.
Siden er lavet i FP

/Lars
--
(citat)
Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.

Fra : Hans Peter Folkmar

Dato : 16-11-03 20:23

Er det muligt i FP at lave en salgsside hvor man makere
> ønskede køb med et "Flueben" og intastning at navn og
> betalningsform. Og at købs ønskerne sendes pr. mail til mig. (
> betalningen er på bank overførsel eller giro )

Brug insert--form. herunder er der diverse knapper tekstfelter og mulighed
for afsendelse pr e-mail

Med venlig hilsen
Hans Peter Folkmar
hpf@hpfolkmar.dk