Problem med fælles kanter i FP
Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-11-03 16:18

Hejsa NG

Igen igen har jeg brug for lidt hjælp, jeg bruger fælles kanter på min side
www.sydhavsoernesbowlingklub.dk og over logoet foroven er der ca. 5 mm
plads. Så er spørgsmålet, hvordan får jeg logoet helt op til toppen ???

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-11-03 22:08

> [...]
> www.sydhavsoernesbowlingklub.dk og over logoet foroven er der ca. 5 mm
> plads. Så er spørgsmålet, hvordan får jeg logoet helt op til toppen ???

Jeg fandt selv svaret på siden : http://www.a-begynder.dk/index.htm som er
rigtig god og har mange gode forklaringer og sin egen FrontPage tutorial >>

Jeg har for evt. at hjælpe andre sat svaret ind her under.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Margen
For senere at kunne arbejde rigtigt med tabellerne skal du sætte sidemargen
til nul. Det gør du ligeledes under Egenskaber for side under fanebladet
Margener.

Selv om det umiddelbart ser ud, som om margen er sat til nul, er det faktisk
ikke tilfældet.

Sæt flueben i Angiv øverste margen og Angiv venstre margen! Sæt disse til
nul!