TDC når det hele er sat op allerede ...
Fra : Dopedog

Dato : 16-11-03 12:18

Mærkelig subj. title, I know, men vidste ik hvad jeg ellers skulle kalde den
:-\

Anyway, da jeg boede hjemme ved mine forældre havde jeg TDC Netexpress (hed
det vist nok dengang) men det blev så opsagt da jeg flyttede men det eneste
der blev pillet ned o.s.v. var modemmet (sp?).
Skillefilter og alt det andet er der stadig og er IKKE slået fra.

Nu vil mine forældre gerne have internet så det nemmeste ville jo være TDC
nu hvor det hele er klar o.s.v.

Men ska/ka man bare gå ind på TDC's hjemmeside f.eks. og så bestille en gør
det selv "installation" o.s.v. og så ellers bare sætte modemmet (sp?) til og
så kører det bare (med brugernavn og password også selvfølgelig )

Og hvor længe tager TDC cirka om at sende modemmet (sp?) ?

På forhånd tak !

-Ronnie

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-11-03 12:38

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> wrote in message news:bp7meq$1rb2$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> der blev pillet ned o.s.v. var modemmet (sp?).
> Skillefilter og alt det andet er der stadig og er IKKE slået fra.

Okay, men det skulle TDC nu også have haft tilbage.. men hvis de ikke har brokket sig, er der vel ikke mere at tænkte
over.

> Nu vil mine forældre gerne have internet så det nemmeste ville jo være TDC
> nu hvor det hele er klar o.s.v.

Man behøver da ikke have TDC.. Det kunne lige så godt være, Tele2, cybercity, eller Tiscali...

> Men ska/ka man bare gå ind på TDC's hjemmeside f.eks. og så bestille en gør
> det selv "installation" o.s.v. og så ellers bare sætte modemmet (sp?) til og
> så kører det bare (med brugernavn og password også selvfølgelig )

ja gør det selv må være fint.. Der sidder nok et specielt KAP stik hvor skillefilteret sidder til.. Her skla det nye
skillefilter og modem sættes til... og Cybercity og tiscali fungere det næsten på samme måde ved delt kopperlinien.. Der
er det bare noget andet modemudstyr der tilkobles... tele2´s løsning er identisk med TDC´s..

> Og hvor længe tager TDC cirka om at sende modemmet (sp?) ?

ved jeg ikke.. men det tager nok ikke mere end 14 dage fra at man bestiller og til at man er kørende...

Fra : Nicki Brøchner Niels~

Dato : 16-11-03 14:50

Dopedog wrote:

> Skillefilter og alt det andet er der stadig og er IKKE slået fra.
Du kan være meget sikker på at det er "slået fra" ude på centralen.

> Og hvor længe tager TDC cirka om at sende modemmet (sp?) ?
Ja efter som du med sikkerhed er blivet koblet fra på centralen snakker
vi om en ny installtion gangske normalt. Så hvis jeg var dig ville jeg
lige ringe til TDC inden jeg bestiler for at høre hvor hurtigt de kan
levere en GDS installtion Telefonnummer: 80 80 80 31

--
Venlig hilsen
Nicki Brøchner Nielsen