USB controller på P4C800 Deluxe bundkort
Fra : rondo

Dato : 15-11-03 22:59

Jeg har et P4C800 DeLuxe bundkort, men efter at have installeret alle
drivere fra den medfølgende CD og opgraderet min Windows XP til SP1,
mangler jeg en Universal Serial Bus (USB) Controller under "Other
devices". Er der nogen, der ved, hvor jeg kan finde sådan én?

På forhånd tak....

Ronnie Ziegler

Fra : Hans

Dato : 16-11-03 02:41

"rondo" <newsreader@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mangler jeg en Universal Serial Bus (USB) Controller under "Other
> devices". Er der nogen, der ved, hvor jeg kan finde sådan én?

Kør en manuel opdatering af enheden og den bliver derefter fundet. Det er en
kendt bug i XP at den ikke finder denne enhed første gang.

/ Hans

Fra : rondo

Dato : 16-11-03 13:30

Hvordan kører jeg en manuel opdatering?

Med venlig hilsen

Ronnie Ziegler

Fra : Hans

Dato : 16-11-03 15:40

> Hvordan kører jeg en manuel opdatering?

Ved hjælp af enhedshåndteringen. Dobbeltklik på enheden og vælg fanen driver
og kør guiden til opdatering af driveren. Vælg derefter automatisk
opdatering og systemet vil lede efter den rigtige driver og finde den.

/ Hans

Fra : tatooo

Dato : 22-11-03 02:46

Hejsan

Jo jo Hans du har ret, Men med den Driver ,så finder den ikke den auto, du
skal vælge ide på driver-cd-en , og tvinge den ind, vælg hvor du har din
driver, .. er Asus cd-skiven..
Hilsen Ejder

Fra : Hans

Dato : 22-11-03 03:05

"tatooo" <tatooo@DETTE_VÆKofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
du
> skal vælge ide på driver-cd-en , og tvinge den ind, vælg hvor du har din

Nej - Driveren ligger på harddisken, men af uvisse årsager bliver den ikke
registreret korrekt, og derfor skal man lige køre opdateringen en gang til
efter SP1 er installeret. CD'en er ikke nødvendig.

Sådan har det været på de seneste bundkort jeg har haft, MSI 845PE-Max2-FIR,
Asus P4P800 og det jeg har nu, Asus P4C800-E.

Hvordan det er på en XP med indbygget SP1 ved jeg til gengæld ikke.

/ Hans