MS Windows
briani 27239
Fjerne ikon ved uret ?
Fra : Tboom

Dato : 15-11-03 03:13

Jeg ved ikke hvad man kalder den linie ved uret hvor der er en del ikoner,
men hvor i regestry fjerner man evt ikoner som
dukker op der ?

Gælder både NT4, Win98, Win2000 og XP.

Alle forslag modtages med kyshånd......!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-11-03 06:49

In article <3fb58baa$0$30069$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, "Tboom"
<spam(FJERNDETTE)@tbo.dk> says...
> Jeg ved ikke hvad man kalder den linie ved uret hvor der er en del ikoner,
> men hvor i regestry fjerner man evt ikoner som
> dukker op der ?

Du vil ikke bare nøjes med at skjule dem?

Mange af ikonerner tilhører programmer som du ikke kan komme i kontakt
med på anden vis. Du har ikke længere et brugerinterface til dit
software og kan ikke stoppe et program der overtager magten.

Se om du kan finde "Effective Desktop" der netop kan skjule ikonerne.
Bruger den selv.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Bent Hjerne

Dato : 15-11-03 14:49

"Tboom" <spam(FJERNDETTE)@tbo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dukker op der ?
>
> Gælder både NT4, Win98, Win2000 og XP.
>
> Alle forslag modtages med kyshånd......!

Jamen så er her et forslag. Start -> kør -> msconfig
Vælg her fanebladet "start".

Husk selvfølgelig også at kigge på dem der ligger i start -> programmer ->
start

/BH

Fra : Peter Holm

Dato : 15-11-03 23:58

"Tboom" <spam(FJERNDETTE)@tbo.dk> wrote in message
> [...]
> dukker op der ?
>
> Gælder både NT4, Win98, Win2000 og XP.
>
> Alle forslag modtages med kyshånd......!

iconerne skjules/vises her i WinXP:

højreklik på START > Properties > Taskbar > Costumize

Mvh
Peter