CSS fast position
Fra : mogens

Dato : 15-11-03 02:30

Jeg forsøger febrilsk at finde ud af, om CSS kan klare at lave en <div> med
id, der bliver stående fast i skærmbilledet.

Jeg har en #left og en #main, hvor left selvfølgelig en menu, som jeg gerne
ville have blev stående selv om main måske indeholder informationer til
flere scroll down.

Er det muligt med CSS at løse dette ?

På forhånd tak.

--
mogens nielsen
http://www.TOP20.dk

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 15-11-03 08:13

"mogens" <Danmarksl@newsTOP20.dk> wrote in

> Jeg forsøger febrilsk at finde ud af, om CSS kan klare at lave en <div>
> med id, der bliver stående fast i skærmbilledet.

Brug position:fixed; (virker på samme måde som position:absolute; bare at
den er fast).

Virker ikke i IE, men i alle andre nyere browsere.

--
Personal: <http://www.solitude.dk>
File Thingie - PHP File Manager <http://www.solitude.dk/filethingie/>

Fra : Britt Malka

Dato : 15-11-03 12:44

On Sat, 15 Nov 2003 07:13:01 +0000 (UTC), Andreas Haugstrup Pedersen
<usenet@solitude.dk> wrote:

>Virker ikke i IE, men i alle andre nyere browsere.

Nej, på trods af, at det er en godkendt style.

Der var en, der for nogen tid siden postede et link til at få det til
at virke i IE også. Genialt link!

http://devnull.tagsoup.com/fixed/
--
Britt Malka