Keany Reeves nummer 8 til at spille Neo
Fra : Kasper Møller

Dato : 14-11-03 20:52

Hæ...
http://divxstation.com/news.asp

Så kan man måske tale om de "ones" der har været før ham

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-11-03 23:32

Kasper Møller escribió / skrev

> H‘...
> http://divxstation.com/news.asp
>
> S† kan man m†ske tale om de "ones" der har v‘ret f›r ham

hehe, jeg er meget begejstret for Keany som Neo, men vi er jo alle enige
om at det skulle have været Johnny Depps rolle

Fra : Kasper Møller

Dato : 14-11-03 23:45

Lars Hoffmann wrote:
> Kasper Møller escribió / skrev

> hehe, jeg er meget begejstret for Keany som Neo, men vi er jo alle
> enige om at det skulle have været Johnny Depps rolle

Jeg synes nu også Seinfeld manglede på listen *G*

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 15-11-03 00:08

Lars Hoffmann skrev:

> hehe, jeg er meget begejstret for Keany som Neo, men vi er jo alle
> enige om at det skulle have været Johnny Depps rolle

Tja, jeg har altid haft svært ved at forestille mig andre skuespillere i
hovedroller end dem, det ender med at blive. Skuespilleren bliver
lynhurtigt lig med figuren. Men i netop dette tilfælde er jeg lidt
overrasket over den klare fornemmelse af, at filmene ville have været
bedre med Johnny Depp som Neo. Keanu er god som udtryksløs, men han har
samtidig en aura af dumbo over sig. Her kunne Depp have løftet rollen.

Til gengæld er jeg lettet over, at mine helt store idoler, Jet Li og
Chow Yun Fat, i sidste ende takkede nej til roller i Matrix-filmene.
Chow Yun Fat var jo oprindelig på tale som Morpheus, mens Jet Li havde
nogle snakke med Wachowskierne inden indspilningen af toeren og treeren
(sandsynligvis i rollen som Seraph).

Men for dem ville det bare have været endnu en actionrolle i en lang
kungfukarriere, så jeg er glad for, at det blev relativt nye ansigter i
den sammenhæng. Laurence Fishburnes rolle kunne næppe spilles med større
autoritet (i hvert fald for etterens vedkommende), og Sing Ngai gør det
godt som Seraph. Og så var det for resten også herligt med gensynet med
Bloodsport-prettyboy Daniel Bernhardt (Agent Johnson).

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"You ain't leading but two things right now. Jack and Shit. And Jack

Fra : Kasper Møller

Dato : 15-11-03 01:21

Peter Bjerre Rosa wrote:

> [...]
> filmene ville have været bedre med Johnny Depp som Neo. Keanu er god
> som udtryksløs, men han har samtidig en aura af dumbo over sig. Her

Johnny Depp kunne helt sikkert give mere dybde, men jeg kan nu ikke
forestille ham som en actionfigurd Keanus "WOW" er jo skræddersyet til en
gut der lærer sandheden at kende *G*, hans livs rolle.

Fra : Peter T.

Dato : 15-11-03 01:53

Kasper Møller wrote:

> Hæ...
> http://divxstation.com/news.asp
>
> Så kan man måske tale om de "ones" der har været før ham

hehe... Da jeg kom til linien med Will Smith fik jeg forhåbentligt
bekræftet min mistanke om at den artikel vist bunder ud i en journalists
hjernespind. Så jeg giver ikke 5 flade øre for den artikels sandhed udover
at den er sjov at sende videre til andre matrix-fans. :)

--
muh.
muh.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-11-03 12:34

Peter T. escribió / skrev

> hehe... Da jeg kom til linien med Will Smith fik jeg forh†bentligt
> bekr‘ftet min mistanke om at den artikel vist bunder ud i en
> journalists hjernespind. S† jeg giver ikke 5 flade ›re for den
> artikels sandhed udover at den er sjov at sende videre til andre
> matrix-fans. :)

Det er nu ikke første gang jeg ser den liste, hvilket dog ikke gør det
mere sandt.

Fra : Tim Christensen

Dato : 15-11-03 14:00

Peter T. wrote:

> hehe... Da jeg kom til linien med Will Smith fik jeg forhåbentligt
> bekræftet min mistanke om at den artikel vist bunder ud i en journalists
> hjernespind.

Will Smith har da selv sagt at han fik tilbudt rollen som Neo, men ikke
havde tid pga. hans store engagement i forbindelse med Ali filmen.

Mvh

Tim

Fra : Jan Richardy

Dato : 15-11-03 14:38

"Kasper Møller" <kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> wrote in message
> Hæ...
> http://divxstation.com/news.asp

Ifølge imdb var Val Kilmer en overgang tilknyttet filmen som Morpheus. Hmmm

Jan Richardy
http://www.richardy.dk