Phantafmagoria???
Fra : Mik Manley

Dato : 14-11-03 20:02

hej med jer!
jeg leder efter en der har phantasmagoria 1
jeg spillede det for længe sinden og har nu fået lyst til at spille det igen

så hvis der er nogen der har de så skriv til thesteelduck@hotmail.com

Mvh. Mik Manley

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-11-03 20:52

"Mik Manley" <skrivtilmik@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg leder efter en der har phantasmagoria 1
> jeg spillede det for længe sinden og har nu fået lyst til at spille det

Jeg har længe ledt efter 2'eren, men den er jo stort set udgået, så jeg kan
ikke finde den i nogle butikker, er der nogen der ved hvor man kan få fat i
det?

- Martin

Fra : Mik Manley

Dato : 14-11-03 21:32

"Martin Petersen" <mpetersendk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det?
>
> jeg har 2'eren det når ikke 1'eren til sokke holderne...
hvis du vil have det så vil jeg nok gerne sælge det.. (det er min fars, så
jeg skal lige snakke med ham om det..)

Fra : Martin Petersen

Dato : 15-11-03 17:14

jeg har 2'eren det når ikke 1'eren til sokke holderne...
> hvis du vil have det så vil jeg nok gerne sælge det.. (det er min fars, så
jeg skal lige snakke med ham om det..)

Jeg har aldrig prøvet 1'eren, men hvis din far er interesseret i at sælge
det, er jeg da selvfølgelig interesseret, med mindre prisen er for pebret,
men det finder vi ud af.

- Martin Petersen

Fra : qaz

Dato : 16-11-03 06:31

> jeg leder efter en der har phantasmagoria 1
> jeg spillede det for længe sinden og har nu fået lyst til at spille
> det igen

Jeg har både 1 og 2 hvis det har nogen interesse.

Desuden er emnet OT. :-]

Fra : BS

Dato : 29-12-03 21:39

Hold øje med QXL. Der bliver de solgt af og til. Jeg solgte min der for et
stykke tid siden.
mvh BS