MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
NEDSAT CPU KRAFT
Fra : fie,maj-britt & bjar~

Dato : 14-11-03 16:33

jeg har fået et problem med en exe fil der hedder svchost.exe der ligger i
lokal tjeneste den bruger al min cpu kraft er der nogen der ved hvad jeg
skal gøre ?????
jeg har ingen programmer der kører alt er slået fra jeg fandt ud af det ved
at den skrev jeg havde for lidt vituel hukommelse og jeg har 512mb ram i min
comp dene fil bruger op til 79% af min cpu kraft
håber i kan hjælpe
mvh bjarne

Fra : Ole C

Dato : 14-11-03 17:30

fie,maj-britt & bjarne skrev blandt andet:

> [...]
> det ved at den skrev jeg havde for lidt vituel hukommelse og jeg har
> 512mb ram i min comp dene fil bruger op til 79% af min cpu kraft

Og du har kørt en virusscanning?
--
vh
Ole C

Fra : arc@na

Dato : 14-11-03 17:31

"fie,maj-britt & bjarne" <scare@tiscali.dk> wrote in

> jeg har fået et problem med en exe fil der hedder svchost.exe der

Se lige efter, om den ikke hedder sCVhost.exe - det er spyware, som skal
afinstalleres med programmer som AdAware.

(http://www.lavasoft.us)

arc@na

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-11-03 19:37

In article <Jy6tb.32532$jf4.1682591@news000.worldonline.dk>,
scare@tiscali.dk says...

Du bør nok læse dette:

http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : arc@na

Dato : 14-11-03 23:17

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen steder.dk> wrote in

> http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html

Hans indlæg er da ikke X-postet? Hvad mener du?

From: "fie,maj-britt & bjarne" <scare@tiscali.dk>
Newsgroups: dk.edb.system.ms-windows
Subject: NEDSAT CPU KRAFT

arc@na
Blessed are the Fundamentalists, for they shall inhibit the earth.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-11-03 23:35

arc@na wrote:
> Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingen steder.dk> wrote in

> Hans indlæg er da ikke X-postet? Hvad mener du?

Jeg vil gætte at enslydende indlæg er postet i flere grupper

- Peter

Fra : arc@na

Dato : 15-11-03 03:54

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.dk> wrote in news:3fb55851$0$27469
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Jeg vil gætte at enslydende indlæg er postet i flere grupper

<nitpick>
Det bliver det ikke til en Xpost af.
</nitpick>

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-11-03 06:54

In article <3fb59560$0$30070$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
this.is@n.invalid.adress.com says...
> <nitpick>
> Det bliver det ikke til en Xpost af.
> </nitpick>

Nej, men det havde været ønsket, evt. med follow-up. Det samme råbende
indlæg er rundtsendt til en stor stak grupper uden at være krydspostet.
Dét er irriterende...

FUT:dk.admin.netikette