Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lorteåen i min fotodagbog
Fra : Jens Bruun

Dato : 14-11-03 14:01

http://www.fotolog.dk

Ja, denne kanal kaldes i folkemunde "lorteåen", selvom den ser meget
idyllisk ud, ik'? Billedet er taget ved "åens" udløb i Kalveboderne nær
min bolig i Hvidovre, og inden da har den løbet hele vejen ude fra på
den anden side af Ballerup og ind igennem ydre København (bl.a. gennem
Damhussøen).

Skyd endeligt med skarpt - jeg har brede skuldre

--
-Jens B.

Fra : Fums

Dato : 14-11-03 14:12

Jens Bruun skrev news:bp2jlh$ika$1@news.cybercity.dk
> Skyd endeligt med skarpt - jeg har brede skuldre

En gummibåd med julemanden ville sætte lidt liv i billedet, men jeg kan godt
lide det

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 14-11-03 15:38

Hej Jens, prøv at ta' et kik på:
http://validator.w3.org/check?uri=www.fotolog.dk

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-11-03 16:38

> Hej Jens, prøv at ta' et kik på:
> http://validator.w3.org/check?uri=www.fotolog.dk

Hva' snakker du om?

--
-Jens B.

Fra : Viva

Dato : 15-11-03 14:29

Mon ikke Niels Ebbesen lige skulle se på dette link
http://validator.w3.org/check?uri=www.NielsEbbesenPainInTheAss.dk

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 14-11-03 16:53

On Fri, 14 Nov 2003 14:00:32 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Damhussøen).
>
>Skyd endeligt med skarpt - jeg har brede skuldre

Smukt, sku man tro det er kbhvn ?
og så fortsætter den indirekte lige ud i pløresund
mvh Ebbe