Rainbow Six.Er det sjovt???
Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 14-11-03 13:33

hej alle.

I den lokale brugs kan man købe Rainbow Six:Rogue Spear Platinum version for
70,- kr.

Hvordan er det spil???
Er det noget som en Counterstrike/Battlefield1942/DesertCombat gut kunne få
glæde af??
Her tænker jeg mest på Online-gaming.

På forhånd tak....

Fra : Defcon

Dato : 14-11-03 13:42

"[SANTA]-Cinnober" <123@456.78> wrote in message
> [...]
> 70,- kr.
>
> Hvordan er det spil???
> Er det noget som en Counterstrike/Battlefield1942/DesertCombat gut kunne

Spillet er noget gammelt... De fleste Rainbow Six fans spiller enter Ghost
Recon eller Raven Shield nu, så et af de to vile jeg sige var en bedre
investering, og med de spil du nævner vil jeg tro a Ghost Recon ville passe
bedst til dig (Men husk at køb både originalen + de to mission-packs)

/Rasmus

Fra : Mark

Dato : 14-11-03 14:22

> [...]
> 70,- kr.
>
> Hvordan er det spil???
> Er det noget som en Counterstrike/Battlefield1942/DesertCombat gut kunne

Jeg ville nok hellere investere i Raven Shield til 199,-

Men det er et godt spil.

Mvh
Mark

Fra : Peter C.

Dato : 14-11-03 16:39

"[SANTA]-Cinnober" <123@456.78> skrev i en meddelelse
> [...]
> 70,- kr.
>
> Hvordan er det spil???
> Er det noget som en Counterstrike/Battlefield1942/DesertCombat gut kunne

Mjaee...det er da indenfor genren.

Som en anden har skrevet minder det nok mest om Ghost Recon.

Det er længe siden jeg har spillet Rainbow Six, men som jeg husker det, er
det fede at man planlægger sin mission ned til mindste detalje, og
efterfølgende burde det egentlig "bare" være at holde sig til planen. I
praksis går det desværre sjældent sådan, men det er en fed fornemmelse, at
opleve hvordan ens taktiske overvejelser holder, og se at det hele bare
kører på skinner....når det lykkes.

Til 70,- ville jeg helt sikkert give det chancen !

MVH Peter C:\

Fra : pizza

Dato : 14-11-03 17:15

Det var godt engang, men jeg tror du vil nu blive skuffet over grafikken,
fjendernes robotagtige præcision og at der er så få onlinespillere ...prøv
hellere Raven Shield.

Fra : Jan Vagle

Dato : 15-11-03 14:10

pizza wrote:

> Det var godt engang, men jeg tror du vil nu blive skuffet over grafikken,

Grafikken er ennå god !

> fjendernes robotagtige præcision og at der er så få onlinespillere ...prøv

Få onlinespillere !!!?? Hvad !? Bruk gamespy så finnes det MASSEVIS !
Hovedsaklig svenske og finske spillere. Har selv hatt utallige sjove timer
med R6 online.

> hellere Raven Shield.

Raven er godt det og men krever sin maskin for at løpe fint.

R6 er endnu værdt sine penge og er endnu værdt at spille. Basta ! :)

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Nic

Dato : 14-11-03 18:30

> Til 70,- ville jeg helt sikkert give det chancen !

Enig!

Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-11-03 22:47

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Enig!

Arghh. Spar de 70 og brug 200 på Ravenshield. Vi snakker snart 2004 og ikke
98. Jeg var selv R61 fanatiker og er nu blever Ravenshield fanatiker. Men
jeg kunne aldrig drømme om at gå tilbage til R61.

Mvh Thomas

Fra : Nic

Dato : 15-11-03 09:20

Der er mange gode timers underholdning for de 70,-