Oversigt over Disney DVD reg 2?
Fra : Thomas²°°³

Dato : 14-11-03 12:34

Er der et sted på nettet, hvor jeg kan se hvilke Disney film der er kommet
på DVD med dansk tale? Har søgt på Google, men har ikke fundet nogen
egentlig liste

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Maria

Dato : 14-11-03 13:51

"Thomas²°°³" <flash4@it.invalid> skrev i en meddelelse
> Er der et sted på nettet, hvor jeg kan se hvilke Disney film der er kommet
> på DVD med dansk tale? Har søgt på Google, men har ikke fundet nogen
> egentlig liste

Ja - http://www.juhu.dk/disneydvd/

MVH Maria

Fra : Thomas²°°³

Dato : 14-11-03 14:17

"Maria" <maria@REMOVEelvis.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas²°°³" <flash4@it.invalid> skrev i en meddelelse
> Ja - http://www.juhu.dk/disneydvd/

Hmm... fandt den via Google, men landede vist i en frame, som ikke havde
menuen. Tak for linket